امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48783 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از طرح کارویژه هنری در مجموعه های شهربانو منطقه 14

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 از رونمایی طرح کارویژه هنری در مجموعه های شهربانو منطقه 14 در روز شنبه مورخ 11/5/99 خبر داد.
رونمایی از طرح کارویژه هنری در مجموعه های شهربانو منطقه 14

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه:سعید تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 14  از رونمایی طرح کارویژه هنری در مجموعه های شهربانو منطقه 14در روز شنبه مورخ 11/5/99 خبر داد.

 تیموری در ادامه افزود: با توجه به تاکیدات شهردار محترم منطقه مبنی بر ترویج هنر در کالبد مجموعه شهربانو با نظر بر ایجاد و ارتقاء تعلق محله ای و تقویت هویت مکانی، رو نمایی از آثار و طرح های هنری شامل تابلوهای معرق کاشی شکسته و نقاشی دیواری در  مجموعه های شهربانوی منطقه14 صورت پذیرفت،ادامه دادند این طرح ها با کمک تعدادی از بانوان هنرمند محلی و با در نظر گرفتن محدودیت های  شیوع ویروس کرونا به مدت 5 ماه به اتمام رسیده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطرنشان کرد؛از تداوم چنین اقداماتی با توجه به نیاز و نوع ساختمان و فضای شهربانوهای منطقه خبر داد و انجام این اقدامات را در جهت حضور پر رنگ بانوان در مجموعه های شهربانو مهم دانستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب