امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48722 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا به مناسبت روز خبرنگار

خبرایران: در آستانه فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار و عید فرخنده غدیر، دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا این ایام را به عموم خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا متن پیام به شرح زیر است:

هوالعادل

جان نباشد جز خبر در آزمون      هر که را افزون خبر جانش فزون

سلام بر غدیر چشمه زلال تاریخ و سلام بر مولای عارفان حضرت علی (ع) و درو د بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم، آگاهی و عدالت را پاس می دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت و اندیشه به کار نمی گیرند.

 توسعه شگرف اطلاع رساني و ارايه اطلاعات در هزاره جدید مرهون تلاش وافر عزيزاني است كه با پردازش و انتقال سريع اخبار و اطلاعات، روند تكاملي جهان كنوني را آسان مي سازند.

بي شك دست‌اندركاران رسانه ها ، به ويژه خبرنگاران محترم طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای عصر حاضر بوده و نقش بسزایی در تعاملات ارتباطی و ارتقای دانش عموم دارند. لذا با ادای احترام به شهدای 17 مرداد سال 1377 به ویژه شهید صارمی و همچنین باعرض شادباش به مناسبت عید بهجت آفرین غدیر، صمیمانه ترین تبریک های خود را به حضور عموم خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تقدیم داشته، توفیقات وافر عموم عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 ابراهیم کاردگر

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب