امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48692 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار ورودی غربی پایتخت در مراسم دریافت نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران:

شهرداری تهران همیشه توسط شهروندان درحال ارزیابی است

خبرایران : شهرداری تهران همیشه توسط شهروندان درحال ارزیابی است، این بار اما منطقه۲۱ زیر ذره بین ارزیابان انجمن ملی مدیریت پروژه ایران قرار گرفت تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف پروژه ها، منطقه بتواند بیش از گذشته در مسیر خدمت رسانی گام های استوارتری بردارد.
شهرداری تهران همیشه توسط شهروندان درحال ارزیابی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسن رحمانی شهردار منطقه با تقدیر از حضور چند روزه ارزیابان در منطقه۲۱ و ارزیابی مستمر پروژه ها با بیان این مطلب گفت: ارزیابی براساس روش تعالی PEB و در سه سطح انجام می شود؛ سطح اول، اهداف و کارکنان؛ سطح دوم، منابع و فرآیندها و سطح سوم، نتایج پروژه است. اگر در دو بخش اول موفق عمل کنیم، مطمئنا در بخش سوم هم نتیجه مثبت خواهد بود.
رحمانی افزود: در شرایط کنونی اقتصادی کشور که سازمان شهرداری تهران هم از این قائده مستثنی نیست، هیچ راهی جز حل مشکلات قدیمی با سبک و سیاق نوین و نوآورانه نیست. موضوع مشارکت بسیار مهم است و در سایه اعتماد متقابل افراد به یکدیگر ایجاد می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد؛ در دنیای امروز نمی توان کلانشهری مانند تهران را بدون مشارکت همه جانبه شهروندان، به خوبی اداره کرد. مشارکت دادن شهروندان در امور شهر و نظرخواهی از آنان، حس تعلق مکانی را در بین آنها تقویت کرده و باعث خواهد شد که شهر را بیشتر از آن خود بدانند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب