امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48601 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز خبرنگار صورت می‌گیرد؛

بازدید رایگان اهالی رسانه از رصدخانه شهری تهران

خبرایران : سازمان فاوای شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار، به مدت یک هفته امکان بازدید از رصدخانه شهری تهران را برای اصحاب رسانه فراهم کرده است.
بازدید رایگان اهالی رسانه از رصدخانه شهری تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری تهران، امکان بازدید و آشنایی با رصدخانه تخصصی شهر تهران به مدت یک هفته کاری از یکشنبه نوزدهم مرداد تا چهارشنبه، بیست و سوم برای خبرنگاران و کلیه اصحاب رسانه، با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌های حداکثر 10 نفره فراهم شده است. 
گفتنی است رصدخانه شهری تهران در برج میلاد قرار دارد و امکان رصد داده‌های شهری رابر روی ماکت شهر تهران به صورت بصری و هوشمند فراهم می‌کند. برای مثال در این مرکز علاوه بر مشاهده داده‌های تصویری در ویدئو وال بزرگ موجود در سالن رصدخانه و پنجره‌های دیجیتال، امکان نمایش نقشه‌های موضوعی و متغیر از ترافیک روزانه تهران، جمعیت پایتخت به تفکیک مناطق و تحلیل‌های آماری از دلایل تغییر جمعیت در طول زمان، مستنداتی از وضعیت سلامت و اماکن فرهنگی مثل سینماها و فرهنگسراها و بسیاری موضوعات دیگر موجود است. همچنین بخش جذابی به عنوان تاریخچه شهر تهران و گسترش مرز آن از سال 1270 تا کنون، بر روی ماکت قابل مشاهده است.
برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید و یا با شماره ۸۴۱۶۹۰۰۴ تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب