امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4851 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با توجه به استقبال گسترده مخاطبان تا 20 مردادماه تمدید شد.
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تمدید شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، دومین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به منظور ایجاد رقابتی پویا و سازنده در بین علاقمندان عرصه دیجیتال کشور برگزار خواهد شد.

پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزار های تلفن همراه، بازی های رایانه ای، هنرهای دیجیتال از جمله بخش های این جشنواره است. علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره تا 20 مرداد ماه فرصت دارند که بعد از عضویت در سامانه جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.

این جشنواره که با هدف جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با سیره و فرهنگ رضوی ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال و نیز ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی محصولات رضوی در حوزه‌ی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود، تلاش دارد تا از تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار فاخر فرهنگی در قالب رسانه‌های دیجیتال مرتبط با فرهنگ رضوی تقدیر نماید.

گفتنی است دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مخاطبان جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی dmf.shamstoos.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 88845692 تماس حاصل فرمایید، همچنین رایانامه dmf@shamstoos.ir  برای طرح سوالات در نظر گرفته شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب