امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48406 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید سعید قربان انجام می شود؛

اجرای پویش « نذر قربانی» درمنطقه 15

خبرایران : فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرداري منطقه 15 از اجرای پویش « نذر قربانی» همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان به منظور یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار خبر داد.
اجرای پویش « نذر قربانی» درمنطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حجت الاسلام رسولی ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده به شهروندان گفت: عید قربان عید سرسپردگی و بندگی انسان و  نزدیک شدن دلها به قرب الهی و رهایی از تعلقات مادی و دنیوی است.

او با اشاره به اینکه جشن و مناسبت های ملی و مذهبی به لحاظ بحران کرونا و قطع زنجیره این بیماری متفاوت با سالها گذشته برپا می شود، افزود: به همین منظور پویش« نذر قربانی» با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و آسیب اقتصادی تعدادی از خانواده ها، با هدف کاستن از بخشی از رنج این عزیزان به همت بسیج منطقه اجرا می شود.

رسولی گفت: مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت می توانند  مبالغ خود را جهت تهيه قرباني به شماره كارت  5022291081182733 به نام گروه جهادی واریز کنند که آنها با هماهنگی سازمان گوشت كشور و رعايت پرتكل هاي بهداشتي ذبح را انجام دهند و بین نیازمندان توزیع کنند.

براساس این گزارش با هدف فضاسازی سیمای بصری شهر و آذین بندی معابر20 بنر پرتابلی، 13 هزار متر طول ریسه پرچمی و نوری و 375 پرچم ایران و الوان ویژه این ایام در معابر اصلی و ساختمان های ستادی نصب شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب