امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48343 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی ؛

پـــاراوان آماده نمایش مــی‌شود

خبرایران : فیلم‌برداری فیلم‌ کوتاه «پاراوان» با حضور شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی اوایل تیرماه به سرانجام رسید و این روزها الهام اخوان در سومین تجربه کارگردانی خود مشغول آخرین مراحل فنی و صداگذاری است.
پـــاراوان آماده نمایش مــی‌شود
به گزارش خبرایران، اخوان پس از حضور به عنوان بازیگر در یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «دوزیست»، ترجیح داد که به سراغ ساخت فیلم‌ کوتاهش برود و در گفت‌وگویی گفته که «پاراوان» را با مشورت پخش کننده بین‌الملل آماده حضور در جشنواره‌ها می‌کند.
از عوامل اصلی پاراوان می‌توان به مدیر فیلم‌برداری: وحید ابراهیمی، تهیه کننده: الهام اخوان، ‌نویسنده: شهاب مهربان، تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صحنه: حجت اشتری، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز : نوید صلاحی، دستیار اول فیلم‌بردار: فرزین ابراهیمی، عکاس: محمد بدرلو، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی اشاره کرد.
همچنین پیام نیکفرد مجری طرح و رامین کاظمی مدیر تولید این فیلم کوتاه بوده‌اند. در میان عوامل فیلم از آلاله ایزدی و نوید صادقی‌فر  تشکر شده است.
فیلم کوتاه «پاراوان» با پشتیبانی فنی زوم رنتال جلوی دوربین رفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب