امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48341 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد عرب درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کفش شیما یکی ازصادرکنندگان برترکشور با ۱۷ سال سابقه صادرات است/ قیمت مواد اولیه کفش درحال افزایش است/ محصولات کفش شیما به دلیل کیفیت بالا، قابل رقابت با برندهای صاحب نام خارجی هستند

خبرایران : مدیرعامل کفش شیما گفت: تولیدات و محصولات کفش شیما به دلیل کیفیت بالا، قابل رقابت با برندهای صاحب نام خارجی هستند و جا دارد از ما حمایت شود تا بتوانیم به حیات خودمان ادامه دهیم.
کفش شیما یکی ازصادرکنندگان برترکشور با ۱۷ سال سابقه صادرات است/ قیمت مواد اولیه کفش درحال افزایش است/ محصولات کفش شیما به دلیل کیفیت بالا، قابل رقابت با برندهای صاحب نام خارجی هستند

محمد عرب مدیرعامل کفش شیما درگفتگو باخبرنگار خبرایران اظهارداشت : امسال شرکت کفش شیما برای چهارمین سال  در ششمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش و صندل در قم حضور فعالی داشت.
عرب تصریح کرد : مسئله حائز اهمیت حضورایران بعد از18 سال تحریم در نمایشگاه‌های بین‌المللی و حمایت مردم ازاین صنعت است.

وی ادامه داد : کفش شیما یکی از صادرکنندگان برتر کشور است و 17 سال سابقه صادراتی داشته به کشورهای مختلف مانند عراق و افغانستان  صادرات دارد.      

مدیرعامل کفش شیماافزود : در تمامی کفش‌های تولیدی از جمله چکمه‌های کشاورزی، صندل و پاشنه‌دار ارگونومیک طبیعی پا رعایت شده و محصولات کفش شیما را مشتریان ما می توانند از نمایندگی‌های رسمی و فروشگاه های ما خریداری ‌کنند.   

وی درخصوص افزایش قیمت مواد اولیه تاکید کرد: قیمت مواد اولیه کفش درحال افزایش است و افزایش قیمت مواد اولیه در داخل کشور از چند سال قبل به دنبال افزایش قیمت ارز آغاز شده است. به همین دلیل دولت باید به کمک بخش خصوصی بیاید و در بخش‌هایی همچون مالیات، بیمه و عوارض معافیت‌هایی را به تولیدکنندگان اختصاص دهد تا تولید کنده بتواند به کارآفرینی و اشتغال زایی خود ادامه دهد.

عرب ابرازداشت : در بحث واردات مواد اولیه، قوانین سهل و ثابتی را به نرم باید وضع شود تا تولیدکنندگان بتوانند قدرت مبارزه با مشکلات اقتصادی را داشته باشند. اگر امروز کارگاه‌های تولیدی تعطیل شوند و کارگران بیکار شوند بار مالی زیادی بر روی دولت وارد می‌شود پس بهتر است دولت از تولیدکنندگان حمایت کند تا آنها تعطیل نشوند.

وی درپایان سخنان خود گفت: تولیدات ما به دلیل کیفیت بالا، قابل رقابت با برندهای صاحب نام خارجی هستند وجا دارد از ما حمایت شود تا بتوانیم به حیات خودمان ادامه دهیم.





♦ معرفی شركت کفش شیما ؛
وقتی حاج میرزا علی اکبر عرب از سال های 1305 شمسی در حجره خود به تولید کفش مشغول بود کسی فکر آن را هم نمی کرد تا سه نسل بعد یکی از بزرگترین کارخانه های کفش ایران آینده خود را در گذشته حاج میرزا علی اکبر جستجو کند شغلی که تا سه نسل بعد هم دنبال شد و اکنون گام در جهانی شدن برند خود بر میدارد. حاج میرزا علی اکبر عرب متولد محله خیابان خراسان تهران یکی از قدیمی ترین مناطق این شهر بودند که دستانی توانا در تولید کفش و چشمانی پاک مقدمه ای بود برای آینده ای بزرگ. زمانی که حاج صادق عرب فرزند ایشان نیز به دنیا آمد و در آینده ای نه چندان دور دنباله روی فعالیت های پدر شدند و نسل دوم خانواده عرب نیز به شغل کفش فروشی مشغول شدند. نسل سوم خانواده عرب با بدنیا آمدن محمد عرب گامی مهم در صنعت کفش برداشتند . محمد عرب در سال 1340 به دنیا آمد و در سال 1358 شروع به کارش را با کفش آغاز کرد، تجربه ای که تا سال 62 به طول انجامید. در سال 64 جرقه های برند شیما در خانواده عرب ایجاد شد، در محلی که اکنون کارخانه اصلی شیما را در خود جای داده است کارگاه کوچکی با یک دستگاه و دو کارگر به راه افتاد تلاش محمد عرب و اعتبار حاج صادق زمینه را برای نخستین موفقیت ها آسان ساخت، اولین مجموعه ساخته شده توسط این کارگاه کتانی های " مونیخ" بود، چندی بعد این کارگاه نوپا ماشین هایش را به هفت دستگاه ارتقاء داد و تولیدش را به روزی ده هزار جفت کفش رسانید، تلاش پیاپی و اهمیت دادن به فن آوری های نوین موجب شد تا مدت زمان کوتاهی نگذرد و شیما در دنیای کفش ایران متولد شود.

 

 

محصولات :

مردانه:

 

 

زنانه:

 

 

بچگانه"

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب