امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48338 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باخدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهرایران، دیگر به شعبه مراجعه نکنيد

خبرایران : هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتي در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به امکان عمومي، بانک قرض الحسنه مهرايران از تمام شهروندان درخواست مي‌كند تا با استفاده از خدمات آنلاين اين بانك، ريسك ابتلا به بيماري كرونا را كاهش دهند.
باخدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهرایران، دیگر به شعبه مراجعه نکنيد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این راستا همه مشتریان بانک مهرايران مي توانند از مجموعه گسترده خدمات غيرحضوري و اپليکيشن موبايل بانک مهريران تمامي عمليات بانكي خود را انجام دهند.
برای افتتاح حساب به کمک اپلیکیشن مهریران، به کمتر از ۱۰ دقيقه زمان نياز داريد. بنابراين نه تنها در وقت و هزينه خود صرفه‌جويي مي‌كنيد، بلكه ضمن حفظ آرامش، مراقب سلامتي خود و اطرافيانتان نيز هستيد.
تمام مراحل افتتاح حساب با استفاده از امن‌ترین روش‌ها و در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. به علاوه، کارت بانکي مشتري از طريق شرکت پست، به صورت رايگان درب منزل به او تحويل داده خواهد شد.
دسترسی مشتری به شماره حساب، شماره کارت، رمز اول و رمز دوم در اولین لحظه پس از افتتاح حساب، به راحتی در اپليکيشن امکان‌پذير است.
پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، پایا و ساتنا، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، تلفن و ...، خرید شارژ سيم کارت و اينترنت، سامانه فروش سهام عدالت، احراز هويت در سجام، ارسال کارت هديه مجازي و مديريت چك و ... از ديگر خدمات و امكانات غيرحضوري بانك مهر ايران است كه مشتريان مي توانند با استفاده از آن بدون مراجعه به شعبه درخواست هاي بانكي خود را انجام دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب