امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48321 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افزایش سرسام آور قیمت خودرو به خصوص سمند و پژو

خبرایران : ایران خودرو از دریافت مجوز افزایش ۳۲ درصدی ۱۹ محصول خبر داد و با انتشار جدول مقایسه نرخ در دو دوره با توقف نماد روبرو شد.
افزایش سرسام آور قیمت خودرو به خصوص سمند و پژو

شرکت ایران خودرو با اعلام دریافت مجوز افزایش ۳۲ درصدی نرخ فروش محصولات و انتشار قیمت مقایسه ای خالص فروش ۱۹ محصول در سه ماهه دوم سال با سه ماهه اول سال با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
براین اساس، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو پیرو افشای اطلاعات با اهمیت ۳۰ تیر در خصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات در سامانه کدال، نرخ مقایسه ای خالص فروش محصولات تولیدی برای سه ماهه دوم سال جاری را

تغییرات بهای کارخانه بر اساس دستورالعمل شورای رقابت در سه ماهه دوم سال

ایران خودرو

 

ایران خودرو

 

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، با کنترل بازار ارز، تقریبا روند قیمتی در بازار خودرو ثابت مانده و تغییر چندانی در قیمت ها ایجاد نشده است؛ نکته حائز اهمیت اینجاست که تعیین‌کننده اصلی قیمت بازار خودرو میزان عرضه و تقاضا و تناسب میان آن‌هاست.

 

ایران خودرو
سعید موتمنی در رابطه با آخرین وضعیت بازار خودرو و مسیر قیمتی آن طی روزهای اخیر، آن هم در شرایطی که قیمت ارز چند روزی است که به حالت کنترل در آمده، اظهار کرد: نسبت به هفته‌های گذشته که ارز نرخ‌های بالایی داشت، قیمت خودرو در بازار تغییر چندانی نداشته است و همچنان مشتری در بازار نیست؛ فروشنده بسیار است اما مشتری برای خرید مراجعه نمی‌کند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: زمانی که نرخ دلار در محدوده ۲۵ هزار تومان بود، با افزایش قیمت خودرو در بازار روبرو شدیم اما حال که دلار در کانال ۲۰ هزار تومان قرار گرفته است. طبق بررسی‌ها می‌بینیم که اختلاف قیمت چندانی نسبت به هفته گذشته مشاهده نمی‌شود اما فاصله قیمت کارخانه و بازار همچنان بالاست.

ایران خودرو

جزئیات فروش جدید سایپا

شرایط جدید فروش مشارکت در تولید ۴ محصول شرکت سایپا اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سایپا در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط جدید فروش مشارکت در تولید تعدادی از محصولات  خود را اعلام کرد.
 مشتریان از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 05/05/99 (به مدت 3 روز) به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند .

سایپا

لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب