امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48263 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید شهردار منطقه ۹ از نمایشگاه تهران ۱۴۰۰ در برج میلاد

خبرایران: سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ به همراه تعدادی از مدیران شهری منطقه از نمایشگاه تهران ۱۴۰۰ در برج میلاد بازدید کردند.
بازدید شهردار منطقه ۹ از نمایشگاه تهران ۱۴۰۰ در برج میلاد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، در این بازدید شهردار منطقه ۹ ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در خصوص اجرای  برنامه های تهران ۱۴۰۰، تاکید کرد که می بایست  نسبت به محدودیت های زمانی موجود تلاش بیشتری صورت گیرد.
او با اشاره به برنامه های منطقه ۹ با  رویکرد تهران ۱۴۰۰ افزود: درخصوص برنامه های منطقه ۹، طرحی خاص با عنوان با عنوان "از فجر تا ۱۴۰۰ " در محور آزادی مورد نظر است که این برنامه های این طرح از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و در انتهای سال ۹۹ به نوروز ۱۴۰۰ ختم می شود.
شهردار منطقه ۹ بیان داشت: اجرای برنامه هایی با محتوای فرهنگی، اجتماعی و زیباسازی با آیتم های ۱۰ گانه با همکاری سازمان های تابعه ی شهرداری انجام خواهد شد.
 سید محی الدین فاضلیان سرپرست اداره کل فرهنگی شهرداری تهران بهعنوان مسئول دبیرخانه رویداد تهران ۱۴۰۰ توضیحاتی درخصوص این رویداد ارائه داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب