امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48176 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد کرد ؛

برقراری پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه

خبرایران: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید کشور ترکیه و بسته شدن مرزهای این کشور، بسیاری از ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مجبور به لغو پروازهای خود شده‌اند.
برقراری پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه

به گزارش خبرایران، بنابراعلام آسان پرداخت، برای رفع مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه، پروازهای فوق‌العاده هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایرتور در مسیر ترکیه به تهران برقرار شده است.

خرید بلیط پرواز استانبول به تهران با آپ

اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد کرد به سادگی بلیط سفر خود را تهیه کنید. کافیست این اپلیکیشن را از بازار، گوگل‌پلی و یا سایت‌ آسان پرداخت دانلود کنید و از طریق سرویس خرید بلیط هواپیما، نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید.

زمانبندی حرکت پروازهای فوق‌العاده به شرح زیر است:

. پرواز فوق‌العاده ماهان (از استانبول به تهران) از سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ تا جمعه ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ به طور مرتب برقرار است. پرواز ماهان در صورت عدم تاخیر در ساعت ۲۰: ۳۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۰۰: ۵۵ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.

. پرواز فوق‌العاده ایران ایرتور (استانبول به تهران) فقط  جمعه ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ برقرار است. پرواز ایران ایرتور در صورت عدم تاخیر در ساعت ۱۰: ۲۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۱۵: ۲۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.

. پرواز فوق‌العاده آسمان (از استانبول به تهران) ‌شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ در صورت عدم تاخیر در ساعت ۱۶: ۱۵ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۲۰: ۳۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.

چنانچه قصد خرید و رزرو پروازهای فوق‌العاده استانبول به تهران را دارید، می‌توانید همین حالا از طریق اپلیکیشن آپ اقدام کنید. تعهد ما در بخش پشتیبانی مشتریان، فراهم آوردن بهترین خدمات برای شماست. هر مشکلی که داشته باشید ما آماده شنیدن آن هستیم. کافیست با مرکز تماس آپ ۰۲۱-۸۳۳۳۳ تماس بگیرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب