امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48099 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

الهام فخاری اعلام کرد؛

«مدرسه تابستانی تهران» مصداق‌ تبدیل تهدید به فرصت است

خبرایران : رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت : فصول بهار و تابستان پیش از این برای دانش‌آموزان توام با رهایی در طبیعت، فضاهای جمعی و بازی‌های گروهی بود که امسال به دلیل شیوع کووید19 این امکان از کودکان و نوجوانان سلب شد.
«مدرسه تابستانی تهران» مصداق‌ تبدیل تهدید به فرصت است
به گزارش خبرایران ، الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت :  فصول بهار و تابستان پیش از این برای دانش‌آموزان توام با رهایی در طبیعت، فضاهای جمعی و بازی‌های گروهی بود که امسال به دلیل شیوع کووید19 این امکان از کودکان و نوجوانان سلب شد.  
وی ادامه داد: در این شرایط، طرح «مدرسه تابستانی تهران» با سرفصل‌های جذاب به میان آن ها آمد و به واقع تهدید را به فرصت تبدیل کرد. یکی از نقاط قوت «مدرسه تابستانی تهران» این است هنرمندانی که می‌توانند ارتباط خوبی از طریق رسانه با دانش‌آموزان برقرار کنند، با این طرح همکاری دارند. همه این انتخاب‌ها هوشمندانه‌ بوده و جلسات کارشناسی پشتوانه آن هاست. 
فخاری افزود : یکی دیگر از مزیت های این طرح این است که با توجه به فشار اقتصادی که بر روی خانواده‌ها وجود دارد، طرح به صورت رایگان برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود و هر دانش آموز فارسی‌زبانی که در سراسر دنیا که علاقه‌مند باشد، می‌تواند از این طرح استفاده کند. 
وی در پایان گفت : بهتر است این حرکت توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادهای داوطلب و جذب‌کننده نوجوانان (مانند بسیج) گسترش پیدا کند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب