امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48098 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز ضبط برنامه تلویزیونی «شهر آماده» در محله نعمت آباد منطقه 19

خبر ایران : دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از ضبط برنامه تلویزیونی «شهرآماده» در محله نعمت آباد خبر داد.
آغاز ضبط برنامه تلویزیونی «شهر آماده» در محله نعمت آباد منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن آلمانی افزایش آمادگی شهروندان در مواجه با حوادث طبیعی را از اهداف اصلی اجرای این برنامه خواند و گفت: در همین راستا فعالیت ضبط این برنامه در محله نعمت آباد به همت گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما و با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حال اجرا است. 
او با اشاره به اینکه ضبط برنامه شهر آماده در این محله یک تا دو روز زمان می برد، بیان کرد: این برنامه بعد از اتمام کار و تدوین از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.
به گفته آلمانی در این برنامه ظرفیت های مدیریت بحران محله اعم از مراکز انتظامی و درمانی، مراکز امن اضطراری ،سرای محله و آتش نشانی و ... به صورت تصویری و گرافیکی نمایش داده می شود. ضمن اینکه از طریق این برنامه شهروندان با مفاهیم تخصصی مدیریت بحران و خطرات محله نعمت آباد از منظر بلایای طبیعی آشنا می شوند.
براساس این گزارش برنامه تلویزیونی شهر آماده با نگاه کاربردی به بحران از 7 تیر در محلات شهر تهران آغاز و برای ضبط آن نیز از هر منطقه حداقل یک محله انتخاب شده است. 
این برنامه 5 دقیقه ای هر روز ساعت 14:05  از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب