امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48056 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تحقق 100 درصدی مصوبات شورای تحول منطقه 15

خبرایران: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 15گفت: 100 درصد مصوبات شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه محقق شده است.
تحقق 100 درصدی مصوبات شورای تحول منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: این شورا با هدف بهبود ساز وکارهای لازم به منظور ساماندهی تصمیمات مربوط به نیروی انسانی و ایجاد انگیزه و افزایش رضایت کارکنان از سال گذشته تشکیل شد.
او با اشاره به اینکه، تاکنون 38 جلسه شورای تحول با حضور شهردار منطقه و اعضای شورا برگزار شده است،  افزود: در این جلسات 929 مصوبه به تصویب که همگی با تلاش همکاران معاونت منابع انسانی به سرانجام رسیده است.
اصغری در ادامه به تشریح موضوع  موصوبات پرداخت و افزود: انتصاب، ارتقای شغلی، جابجایی، بررسی موضوعات تخصصی نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد کارکنان قراردادی در پایان سال، ماموریت کارکنان رسمی، انتقال کارکنان قراردادی(از منطقه به سایر مناطق یا بالعکس)، موضوعات انضباطی و پیگیری مساعدت برای پست های سازمانی کارکنانی از جمله این موضوعات است.
معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه رشد و توسعه سازمانها در گرو استفاده صحیح از سرمایه های انسانی آنها،ست افزود: کارکنانی که درجهت بهبود و پیشرفت سازمان فعالیت می کنند، تشویق می شوند.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش ما بر این است با تحقق مصوبات  شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه بتوانیم روحیه، تلاش، انگیزش و رضایت سرمایه انسانی را ارتقا  دهیم تا در نهایت کارایی و اثربخشی سازمان‌ بهبود یابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب