امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48051 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد؛

راسته های فرهنگ و هنر در پایتخت راه اندازی می شود

خبرایران: مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ایجاد راسته های فرهنگ و هنر در تهران خبر داد و گفت: این ظرفیت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران برای دستفروشان ، هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی شکل خواهد گرفت.
راسته های فرهنگ و هنر در پایتخت راه اندازی می شود
 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان  با اشاره به نشست خود  با  معاون صنایع‌دستی کشور اظهار کرد:  در این جلسه  نحوه برگزاری  روزبازارهای تخصصی  صنایع دستی ، مکان یابی   با استفاده از ظرفیت ها و امکانات مناطق 22گانه  شهر تهران  بررسی و ارزیابی شد . 
 وی با تاکید بر آمادگی  شهرداری برای کمک به توسعه و رونق صنایع‌دستی، افزود: استفاده از فضاهای شهری مناسب برای  نمایش و فروش صنایع‌دستی کشور می‌تواند در ارتقای جایگاه این هنر  و صنعت نقش مؤثری ایفا کند.
مدیرعامل شرکت سامان‌دهی صنایع و مشاغل شهر تهران  در پایان تاکید کرد: ایجاد  راسته های فرهنگ و هنر به تقویت بازار دست آفریده های هنرمندان  و توانمندسازی  دستفروشان  در  تولید صنایع دستی  می انجامد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب