امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48044 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در قالب تشکیل کارگروه توسعه محلات محقق شد؛

جلب مشارکت جمعی برای تحقق پروژه های خرد محله ای در منطقه 19

خبرایران: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 19 از تشکیل کارگروه توسعه محلات منطقه در راستای احصاء مهمترین نیازهای شهروندان خبر داد.
جلب مشارکت جمعی برای تحقق پروژه های خرد محله ای در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، نیما پروین با اعلام این خبر گفت: رسیدگی و رفع نیازهای خرد محلات اولویت برنامه های اجرایی در سال جدید است که درهمین راستا طی برگزاری جلسات تخصصی در محلات این منطقه، 336 نیاز محله ای شناسایی و از بین آن ها نیز 145 پروژه خرد محله ای احصاء شده است.
او تصریح کرد: بیشترین نیازهای شناسایی شده مربوط به حوزه خدمات شهری با احصاء 62 پروژه بوده است ضمن اینکه 49 پروژه به حوزه فنی و عمرانی، 19 پروژه به حوزه اجتماعی و فرهنگی و 15 پروژه نیز به موضوعات حمل و نقل و ترافیک اختصاص دارد.
این معاون درخصوص فرایند احصاء پروژه ها بیان کرد: در گام اول نشست های مشترک با حضورکارگروه های شورایاری ها، دبیران شورایاری محلات و معاونت های تخصصی به منظور شناسایی مسائل و نیازهای محلات تشکیل و در گام بعدی نیز نیازهای احصاء شده توسط معاونت های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. طی گام سوم نیز این نیازها در حوزه برنامه ریزی منطقه یکپارچه شده و به لحاظ تطابق با سند توسعه محله ای مورد بررسی قرار گرفتند. 
به گفته پروین در گام چهارم این فرایند با توجه به ابلاغ معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران برای تشکیل جلسه ستاد توسعه محله ای، این منطقه موفق شد نخستین جلسه را با پیشی گرفتن از سایر مناطق با حضور شهردار منطقه برگزار کند که طی آن ضمن بررسی نیازهای احصاء شده محلات احکام اعضای کارگروه نیز به آن ها اهدا شد.  
او تصریح کرد: خروجی جلسه ستاد توسعه محله ای در مرحله آخر به کارگروه توسعه محلات شهر تهران اعلام و درصورت تصویب پروژه ها، برای اجرا به منطقه ابلاغ خواهد شد. 
معاون شهردار منطقه ابراز امیدواری کرد با نگاه مثبت کارگروه توسعه محلات شهر تهران و معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به مناطق کم برخوردار، بخش قابل توجهی از پروژه ها در سال جاری اجرایی و منجر به رفع نیازهای شهروندان و کمک به آبادانی منطقه شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب