امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48021 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حذف نسخ چاپي گواهي هاي ساختماني در منطقه 15

خبرایران: معاون شهرسازي و معماري منطقه 15 از حذف نسخ چاپي گواهي هاي ساختماني با همكاري اداره كل تدوين ضوابط خبر داد.
حذف نسخ  چاپي گواهي هاي ساختماني در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی صفدری با اعلام این خبر گفت: این اقدام  به منظور پيشگيري از گسترش و تقليل خطرات احتمالي بيماري كرونا و نجات محيط زيست از 7 تیر به اجرا درآمده است.

او در ادامه با تاکید بر مصوبات ستاد ملي مبارزه با شیوع كرونا افزود: حذف نسخ چاپي گواهي هاي ساختماني با توجه به الزام شهرداري تهران به تكميل، تامين و تجهيز بستر كامل خدمات غيرحضوري شهروندان در حوزه ي شهرسازي با  توسعه درگاه هاي غير حضوري انجام شد.

صفدری گفت: شهروندان، ادارات، ارگان ها و سازمان ها مي توانند اسناد و مدارك چاپي مورد نياز خود را (گواهي هاي ساختماني) به صورت فايل pdf در كارتابل شهروندي سامانه اينترنتي تهران من به آدرس  https://my.tehran.ir  مشروط به عدم بدهي مالك  رويت کنند.

معاون شهرسازي و معماري منطقه اضافه کرد: متقاضيان مي توانند به منظور كنترل صحت اطلاعات گواهي و پروانه هاي صادره به موضوع استعلام پروانه و گواهي ساختمان در سامانه اينترنتي شهرداري تهران  https://www.tehran.ir مراجعه و يا از شناسه باركد دو بعدي (2D Barcode) چاپ شده در برگه اول و نرم افزار باركدخوان بهره برداري کنند.

او در پایان افزود: راه اندازی سامانه ثبت درخواست نوسازی و تجمیع شهروندان به ابتکار دفتر توسعه نوسازی محله مظاهری، شوش و مطهری و پاسخ گویی تلفنی کارشناسان این حوزه به درخواستهای شهروندان از دیگر اقدامات به منظور مقابله با شیوع کرونا  و عدم مراجعه حضوری آنها از ابتدای آغاز بحران کرونا است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب