امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47965 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خدمات باغبانی با نصب اپلیکیشن Pinwork

خبرایران: این روزها تمام وقت ما در محل کار سپری می‌شود. هنگامیکه از کار فراغت پیدا می‌کنیم به کارهای شخصی خود رسیدگی کرده یا با خانواده و آشنایامان سپری می‌کنیم و مشغله‌های روزمره، دیگر زمانی برای رسیدگی به گیاهان‌مان باقی نمی‌گذارد. چطور باغبانی ویلا، باغ و... خود را به دیگران بسپریم؟
خدمات باغبانی با نصب اپلیکیشن Pinwork

به گزارش خبرایران بنابراعلام پین ورک، از آن‌جاکه زندگی انسان با طبیعت و سرسبزی پیوند خورده است، در صورت بی‌توجهی به گل و گیاهان در آپارتمان‌ها و یا درختان خانگی در حیاط منازل و محل کار، ممکن است به مرور زمان لطافت محیط از دست برود در صورتیکه گیاهان می‌توانند انرژی مثبت را به محیط کار و زندگی ما، هدیه کنند. حال اگر به گل و گیاه علاقمندید ولی فرصت و آگاهی لازم برای رسیدگی به آنها را ندارید. این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

خدمات باغبانی در منزل و فضای سبز

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که با وجود آبیاری روزانه گیاهان و قرار دادن آن‌ها در معرض نور خورشید، باز هم خشک می‌شوند. همه ما به خوبی آگاهیم که گیاهان نیاز به آبیاری و نور خورشید دارند اما آیا میزان و شدت این دو برای همه گیاهان یکسان است؟

نگه‌داری از گیاهان و فضای سبز نیز تخصص و دانش خود را می‌طلبد. زمان سم‌پاشی، انواع آفات گیاهان، آب‌ و هوای ناحیه و شیوه آب‌رسانی انواع گیاهان با یکدیگر متفاوت است و تنها متخصص حوزه گیاهان و کشاورزی از آن‌ها اطلاع دارد.

پین‌ورک، یکی از بزرگترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات باغبانی و فضای سبز در تهران است که با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما خدمات می‌دهد. خدمات باغبانی این مجموعه را می‌توان در دسته‌های زیر طبقه‌بندی کرد:

۱- نگه‌داری از گیاهان:

هر گیاهی ویژگی‌های منحصر به فردی در مقایسه با سایر گیاهان دارد و شیوه نگه‌داری از آن‌ها متفاوت است. کاشت گیاه در گلدان یا باغچه، میزان نور مورد نیاز، میزان آب‌دهی، زمان سم‌پاشی و مراقبت از گیاهان در برابر آفت‌ها از جمله خدماتی است که متخصصان پین‌ورک در حوزه باغبانی و نگه‌داری از گیاهان انجام می‌دهند. سم‌پاشی، کوددهی و هرس گیاهان:

هرس درختان و کوددهی دو اقدامی است که باید در زمان مناسب صورت بگیرد و بسیار در عمر درختان تاثیرگذار است. هر گیاهی، نیازمند نوعی خاص از کوددهی است. کوددهی درختان انواع گوناگونی مثل نواری، خطی و برگی دارد که انجام هر یک تخصص خاصی را می‌طلبد.

 سمپاشی منازل نیز عامل تاثیر گذاری در افزایش رشد گیاهان و از بین بردن آفات است. اکنون با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، خطر هجوم انواع حشرات و آفت‌ها به محصول وجود دارد بنابرین قبل از وقوع این اتفاق و آسیب گسترده به گیاهان و محصولات بهتر است با ما تماس بگیرید.

۲- گل‌کاری، باغچه‌کاری، چمن‌کاری و ....:

یکی از مهم‌ترین نکات در کاشت گیاهان توجه به شرایط محیطی برای انتخاب نهال مناسب است. در پین‌ورک، کاشت انواع نهال و گیاهان با توجه به منطقه آب و هوایی شما، میزان نور محیط و خاک ناحیه صورت می‌گیرد و مشاوره‌های لازم در حیطه نگه‌دداری از گیاه به شما داده می‌شود.

۳- آبیاری و اجرای انواع سیستم‌های آب‌رسانی:

دو مدل معروف آبیاری، قطره‌ای و نواری بوده و شیوه اجرای هر یک این مدل‌ها در صرفه‌جویی هزینه و زمان بسیار موثر است. نصب مخزن، لوله‌کشی و اتصال به منبع آب از مواردی است که اگر با دقت صورت نگیرد موجب هدر رفت آب و خسارت مالی می‌شود.

 آبیاری گیاهان خانگی نیز باید با توجه به شرایط خاک، آب و هوا و سن گیاه انجام شود در غیر این صورت موجب خراب یا خشک شدن گیاهان می‌گردد. متخصصان پین‌ورک از همه اصول آبیاری و انواع سیستم‌های آب‌رسانی تخصص داشته و این کار را در کمترین زمان و با بهترین هزینه برای شما انجام می‌دهند.

معرفی بهترین شرکت خدمات باغبانی و فضای سبز، Pinwork.ir

اگر قصد نگه‌داری و رسیدگی از فضای سبز محل کار یا زندگی خود دارید اما مشغله‌های روزمره این اجازه را به شما نمی‌دهد می‌توانید از خدمات متخصصان پین‌ورک استفاده کنید. اما چرا استفاده از خدمات باغبانی پین ورک؟

مزایای استفاده از خدمات باغبانی پین ورک

خدمات باغبانی پین‌ورک در موقعیت‌های مختلف جهت کمک به کاشت گل و گیاه، افزایش باردهی درختان و برای جلوگیری از بین رفتن گیاهان کمک حال مشتریان خود است و در صورتی که وقت کافی برای رسیدگی به امور باغبانی منزل خود را ندارید می‌توانید از باغبانان مجرب حرفه‌ای کمک بگیرید.

بدون دغدغه خدمات باغبانی خود را بصورت تضمینی روزانه، هفتگی یا ماهیانه به نیروهای متخصص پین‌ورک بسپارید.

اجرای خدمات باغبانی توسط پین ورک

· قیمت خدمات باغبانی پین ورک به صورت ساعتی محاسبه می‌شود. با شرح تمام جزئیات برای باغبان یا بازدید حضوری باغبان از فضای مورد نظر شما قیمت به طور دقیق اعلام می‌شود.

· برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است برای کاشت گل یا گیاه مناسب فصول مختلف و گرفتن نتیجه عالی از نگهداری گیاه از باغبانان پین‌ورک مشاوره بگیرید.

· کارشناسی و بازدید از محل مورد نظر جهت انجام امور باغبانی رایگان می‌باشد. پین ورک پس از ارزیابی فضای مورد نظر، مساحت باغ یا باغچه قیمت خدمات باغبانی را به شما ارائه می‌دهد.

در پایان

اگر در محل کار یا محل زندگی خود دارای فضاهای نسبتا بزرگ و سبز هستید و می‌خواهید با گل و گیاه، تغییر اساسی به آن بدهید ولی بودجه و کیفیت کار نیز برایتان مهم است، از باغبانان باتجریه پین‌ورک با شناخت کافی در مورد گیاهان کمک بگیرید.

کافیست به صورت رایگان اپلیکیشن Pinwork را نصب و سفارش خود را ثبت کنید و قبل از تایید نهایی سفارش، از قیمت خدمات باغبانی آگاه شوید.

درصورتی هم که کار با اپلیکیشن برای شما دشوار است می‌توانید از طریق تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰_۰۲۱ درخواست خدمات باغبانی خود را با کمک کارشناسان پین ورک ثبت کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب