امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47884 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در ديدار با محمود مصري نژاد صورت گرفت؛

تقدیر مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد از همکاری چادرملو با صنعت برق کشور

خبرایران : مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد در ديدار با مدیرمجتمع صنعتی چادرملو از همکاری این مجتمع با صنعت برق کشور تقدیر و تشکر کرد .
تقدیر مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد از همکاری چادرملو با صنعت برق کشور
به گزارش خبرایران ، ابوالفضل اسدي مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد ، در ديدار با محمود مصري نژاد مدير مجتمع صنعتي چادرملو، همكاريهاي اين مجموعه با صنعت برق استان را مهم و موثر دانست و خواستار تداوم همكاري در مديريت مصرف بار سال جاري شد. 
وي ابراز اميدواري كرد با همكاري و تعامل موثر صنايع استان، از پيك بار تابستان سال جاري نيز به خوبي و بدون قطعي عبور كنيم. 
مهندس محمود مصری نژاد مدير مجتمع صنعتي چادرملو نيز ضمن تشريح فعاليت ها و همكاري هاي اين مجتمع، شرايط كار بخش هاي مختلف اين مجتمع صنعتي را تشريح كرد. 
گفتني است، شرکت چادرملو علاوه بر اتخاذ تدابیری چون، استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001 در کارخانۀ های فولادی خود و در راستای صرفه جویی و بهبود مصرف انرژی.
شناسایی عوامل مؤثر بر مصرف گاز و برق (طی بررسی 5 سال گذشته) و تلاش در راستای کنترل این عوامل و بهینه سازی تجهیزات  جهت کاهش مصرف و جابجائی زمان تعمیرات دوره ای واحدها به زمان پیک بار به منظور کمک به پایداری شبکه برق.
اقدام به  احداث یک واحد  نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در مجتمع صنعتی خود در اردکان یزد نمود.
این طرح شامل 2 واحد گازی و یک واحد بخار، با ظرفیت تولید 500  مگاوات برق است که در سال  1395 بطور کامل راه اندازی شد و در مدار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفت.
علاوه بر آن هم اکنون نیز چادرملو طرح احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی را در دست اجرا دارد که بزودی به بهره برداری می رسد .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب