امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47876 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هلدینگ داروسازی کارن؛ خوشنام ترین برند مکمل دارویی ، غذایی و ورزشی در بازار

خبرایران : شرکت داروسازی کارن به عنوان اولین شرکت تولیدکننده مکمل های دارویی، غذایی، ورزشی و فرمولاهای انترال، فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده و هم اکنون با 10 خط تولید و بیش از 100 نوع مکمل و فرمولای مختلف یکی از خوشنام ترین برندهای مکمل در میان محصولات داخلی و خارجی موجود در بازار می باشد
هلدینگ داروسازی کارن؛ خوشنام ترین برند مکمل دارویی ، غذایی و ورزشی در بازار
معرفی هلدینگ داروسازی کارن:
شرکت داروسازی کارن به عنوان اولین شرکت تولیدکننده مکمل های دارویی، غذایی، ورزشی و فرمولاهای انترال، فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده و هم اکنون با 10 خط تولید و بیش از 100 نوع مکمل و فرمولای مختلف یکی از خوشنام ترین برندهای مکمل در میان محصولات داخلی و خارجی موجود در بازار می باشد.
 
گواهی نامه های شرکت داروسازی کارن:
از آنجا که تولید محصول سالم و با کیفیت از اهداف مجموعه کارن مى باشد، این شرکت علاوه بر مجوزهاى لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکى و وزارت صنایع و معادن، گواهینامه هاى ISO 9001، HACCP، ISO 22000، ISO 14001،DQS آلمان، GC MARK و HALAL را دریافت نموده و بعد از سال ها کسب تجربه و اعتبار، با دریافت گواهینامه GMP در سال 1395، به صنعت فاخر داروسازی کشور ورود نموده در فضاى بیش از 10000 متر مربع خط جامدات خود را به بهره بردارى رسانده است. همچنین یکى از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه در شرکت داروسازى کارن به بهره بردارى رسیده و برنامه ریزی¬هاى لازم جهت تولید چندین دارو در نیمه اول سال 1396 در این خط انجام شده است.
 
چشم انداز
تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده مکمل هاى غذایى در ایران و خاورمیانه و یکى از برترین تولید کنندگان دارویى کشور با شهرت به کیفیت.
 
ماموریت
تولید محصولات با کیفیت و سالم با پایبندی به شعار"تعهد به کیفیت" در تولید، به منظور ارتقای کیفیت زندگی و سلامت افراد جامعه
 
نحوه فروش و توزیع محصولات:
در سال 1387 شرکت پخش سراسری کارن فعالیت خود را با هدف معرفی، توزیع و فروش محصولات شرکت داروسازی کارن آغاز نمود و هم راستا با توانمند سازی تیم توزیع و فروش خود به منظور معرفی و بازارسازی محصولات کارن، تیم بازایابی و ویزیت علمی خود را شکل داد که امروز نقطه قوت و وجه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکت های توزیع کننده می باشد. 
هم اکنون شرکت پخش کارن با داشتن 14 شعبه در سراسر کشور فعالیت می کند. فروش محصولات کارن صرفا از طریق شعب و عرضه به داروخانه ها و بیمارستان ها می باشد.
راه های ارتباطی با شرکت داروسازی کارن:
تلفن:02126204283-7
سایت:www.karenpharma.com
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب