امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47784 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارگاه های کارآفرینی در منطقه 19 راه اندازی شد

خبرایران : فرصت های شغلی برای بانوان ساکن در محدوده ناحیه 4 منطقه 19 با راه اندازی کارگاه های کارآفرینی توسعه یافته است.
کارگاه های کارآفرینی در منطقه 19 راه اندازی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محمدباقر شفایی شهردار ناحیه 4 منطقه با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها با هدف اشتغال زایی، خودکفایی، مهارت آموزی  و کمک به معیشت خانواده ها و نیز با تلاش گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) ویژه بانوان در روستای کاشانک راه اندازی شده است. 
به گفته او در کارگاه های کارآفرینی ضمن ارائه آموزش های لازم درخصوص هنرهای مختلف و صنایع دستی از جمله منبت کاری، قالی بافی و تراریوم، زمینه عرضه و فروش محصولات بانوان کارآفرین فراهم شده، ضمن اینکه بخشی از فضای این کارگاه ها به فعالیت مونتاژ ماسک اختصاص یافته است.
شهردار ناحیه ابراز امیدواری کرد ایجاد چنین فرصت هایی با همکاری و مشارکت سمن ها (سازمان های مردم نهاد) گسترش یافته و بتواند زمینه ای برای رفع مشکلات معیشتی در مناطق کم برخوردار باشد .
شفایی با بیان اینکه خدمات مختلفی برای حمایت از خانواده های کم برخوردار و نیازمند صورت می گیرد یادآور شد: در همین راستا از ابتدای سال ده ها بسته حمایتی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی در این ناحیه توزیع شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب