امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47729 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 21 پایتخت خبر داد؛

احداث مخازن دفنی تامین آب شرب محله ها در زمان زلزله

خبرایران : در راستای آمادگی لازم در زمان وقوع شرایط بحرانی زلزله، مخازن دفنی تامین آب شرب شهروندان در محله های منطقه21 احداث می شوند.
احداث مخازن دفنی تامین آب شرب محله ها در زمان زلزله

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار منطقه با نوید این خبر گفت: در زمان بروز بحران از جمله زلزله، یکی از مشکلات اصلی شهروندان تامین آب شرب بوده که ایجاد مخازن دفنی، راه برون رفت از مشکل نبود آب شرب پس از بحران است.

وی افزود: در پروژه ای مهم با همکاری شرکت آب و فاضلاب اجرای طرح احداث مخازن بتنی تأمین آب شرب آغاز و مقرر شده، این مخازن در همه محله ها و اغلب در بوستان های سطح منطقه21 ایجاد شوند.

 رحمانی تصریح کرد: با نصب شیرهای یک طرفه در این مخازن در زمان تکان های زلزله، شیرها یک طرفه عمل کرده و آب در داخل آنها ذخیره می شود. مخازن، ورودی و خروجی جداگانه دارند و جریان آب مانع از گندزدایی آنها می شود.

 شهردار منطقه21 در پایان اظهار داشت: طرح مذکور، هم اکنون در محله پاسداران این منطقه آغاز شده و امیدواریم با تکمیل آن در سایر محله های منطقه21، گامی موثر در راستای آمادگی هرچه بیشتر برای رویارویی با شرایط بحرانی برداشته شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب