امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47721 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسخه جدید سِت معرفی شد

خبرایران : نسخه جدید اپلیکیشن سِت با هویت بصری جدید و قابلیت‌های متنوع معرفی شد.
نسخه جدید سِت معرفی شد

به گزارش خبرایران، باهدف بهبود تجربۀ کاربری کاربران سِت، نسخۀ جدید این اپلیکیشن روی سایت سِت، کافه‌بازار، گوگل پلی و مایکت قرار گرفت.

اپلیکیشن سِت، کیف‌پول همراه شرکت سیمرغ تجارت با شعار «نهایتِ همراهی در پرداخت» خدمات متنوع پرداخت مبتنی بر فناوری‌های روز را به کاربران ارائه می‌کند. استعلام و پرداخت قبض، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، پرداخت فردبه‌فرد و پرداخت از طریق QR از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

به گفتۀ حمیدرضا قاضی‌مقدم، مدیر واحد موبایل شرکت سیمرغ تجارت: سِت با سرویس‌های جدید از جمله بازی، خرید روزنامه و مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز، سکه و طلا به‌روزرسانی شده است.

او همچنین از اضافه شدن قابلیت جدید برای استفاده کاربران از درگاه پرداخت یا کیف‌پول برای پرداخت‌های داخل سِت خبر داد.

قاضی‌مقدم در خصوص لوگو و هویت بصری تازۀ ست نیز گفت: این لوگو ترکیبی از دو بی‌نهایت است که به شعار «نهایت همراهی در پرداخت» اشاره دارد که هدف سِت برای ایجاد سهولت در پرداخت است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب