امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47690 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره برداری از  نیروگاه خورشیدی 20 کیلو واتی  در منطقه2 پایتخت

خبرایران : شهردار منطقه 2 تهران  از راه‌اندازي نيروگاه‌  خورشيدي  20کیلو واتی با هدف  استفاده از انرژی تجدید پذیر و اصلاح الگوی مصرف در اين منطقه خبر داد.    
بهره برداری از  نیروگاه خورشیدی 20 کیلو واتی  در منطقه2 پایتخت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،  رسول کشت پور ،شهردار منطقه  با اعلام این خبرگفت: به منظور استفاده بهینه از انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین کاهش آلاینده‌های زیست محیطی نصب نیروگاه  خورشیدی  در ساختمان های منطقه به عنوان یکی از طرح های زیست محیطی پیش بینی و اجراشد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی در بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر گفت: در هیمن راستا اولین نیروگاه خورشیدی 20کیلو وات در منطقه نصب و به بهره برداری رسید.
شهردار منطقه 2 اقزود: در تداوم اقدامات زیست محیطی،احداث نیروگاه های زنجیره ای خورشیدی به ظرفیت 1 مگا وات در تمامی ساختمان ها، پایانه ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی  در برنامه های سالجاری پیش بینی و اجرا می شود.
وی صرفه جویی  در مصرف سوخت را ازدیگر اهداف اجرای طرح برشمرد و  گفت: انرژی خورشیدی یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است و سبب کاهش و صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی می‌شود.
کشت پور نصب آبگرمکن های خورشیدی در بوستان های منطقه را ازدیگر اقدامات اجرایی در این زمینه برشمرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب