امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47681 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راه‌یابی نام سایت ایرانی در آمازون

خبرایران: زمانی که در یک حوزه تخصص پیدا کنید، نام و کار شما زبانزد می‌شود.
راه‌یابی نام سایت ایرانی در آمازون

به گزارش خررایران و بنابراعلام ایران تایمر، مجموعه ایران تایمر  فروشگاه اینترنتی است که یک دهه به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه فروش و ارائه خدمات مربوط به ساعت مچی فعالیت دارد. این مجموعه اینترنتی که باهدف ارائه محصولات اورجینال با قیمت واقعی و منصفانه فعالیت خود را شروع کرد، امروزه توانسته نظر دوستداران ساعت را به خود نیز جلب کند.

اگر اهل وبگردی و خرید اینترنتی باشید احتمالا نام ایران تایمر را به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ساعت مچی و زیورآلات در ایران شنیده‌اید. بیش از ۵۰ هزار مدل متنوع و ۲۰۰ برند معتبر ساعت و زیورآلات نه‌تنها حق انتخاب علاقه‌مندان این حوزه را زیاد کرده، بلکه ارائه اطلاعات تکمیلی و تخصصی درباره ساعت، این سایت را به مرجع ساعت در ایران مبدل کرده است.

شاید تهیه فیلم‌های ۳۶۰ درجه و عکس‌های حرفه‌ای از هر محصول در کنار ذکر جزئی‌ترین خصوصیات هر ساعت، این سایت را مرجعی جهت دریافت اطلاعات ساعت برای سایت‌های داخلی و حتی فروشگاهی به بزرگی آمازون کرده است.

   نمونه استفاده از اطلاعات در سایت آمازون

این موضوع ما را برآن داشت تا شما را با نوع فعالیت و تخصص این سایت ایرانی بیشتر آشنا کنیم.
مطالب کاربردی و مفیدی همچون فیلم‌های آموزشی تنظیمات ساعت مچی، اطلاعات درباره ویژگی‌های ساعت‌ها تا خرید ساعت اصلی و ساعت مناسب هر شخص در این سایت گردآوری‌ شده است.

همچنین ایران تایمر، این موضوع را به مخاطبانش می‌رساند که به‌جای هزینه کردن برای خرید یک محصول غیر اورجینال که با تبلیغات نادرست به اسم محصول اورجینال فروخته می‌شود و کارایی و عمر کوتاه‌مدت دارد، می‌توان با همان هزینه و با داشتن آگاهی کافی محصول با اصالتی را خریداری کنند که دارای اعتبار باشد و برای خدمات پس از فروش نیز خیال مخاطب آسوده شود.

برای مشاهده این فروشگاه اینترنتی ساعت مچی به آدرس زیر مراجعه نمایید.
www.irantimer.com

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب