امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4762 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسن معتمدی خبرداد؛

دارایی‌های بانک اقتصاد نوین ۲۹درصد رشدکرد

حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین از رشد بیش از ۲۹ درصدی دارایی‌های این بانک در سال گذشته خبر داد.
دارایی‌های بانک اقتصاد نوین ۲۹درصد رشدکرد
به گزارش خبرایران،حسن معتمدی با اعلام این خبرگفت: دارایی‌های بانک در پایان سال گذشته به 293 هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مجموع 226 هزار میلیارد ریال دارایی سال گذشته 67 هزار میلیارد ریال رشد نشان می‌دهد.
وی در ادامه به افزایش سرمایه بانک اقتصادنوین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سرمایه بانک در سال گذشته به 11 هزار و 312 میلیارد ریال رسید. این افزایش سرمایه از محل اندوخته تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت محقق و ثبت گردید و شاخص‌های بانک را در عرصه‌های مختلف بهبود بخشید.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین افزود: با این سرمایه نسبت کفایت سرمایه بانک به 10.17 درصد رسید که این عدد با اعمال استانداردهای بال دو و سه نیز بانک را در جایگاه مطلوب قرار می‌دهد.
معتمدی به افزایش 47 درصدی درآمدهای غیرمشاع بانک در سال 1392 اشاره کرد و اظهار داشت: درآمدهای غیرمشاع بانک در پایان سال گذشته به 5 هزار و 394 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با 3 هزار و 660 میلیارد ریال سال 1391، بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال رشد نشان می‌دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب