امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47557 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احمد جلیلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شیرآلات شیک و به‌روز KWC با دارا بودن آخرین استانداردهای جهانی کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف آب دارند/ بزرگترین افتخار شرکت KWC همواره تقاضا برای محصولات از طرف مردم است

خبرایران: مدیرعامل شرکت KWC ایران با اشاره به اینکه تولید فعلی پاسخگوی نیاز وسیع جامعه نیست و با توجه به این قابلیت بالا و دانش فنی، نیاز به حمایت دستگاه‌های بالادستی جهت تسهیل امر تولید داریم، گفت : شیرآلات شیک و به‌روز KWC با دارا بودن آخرین استانداردهای جهانی کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف آب دارند. حضور کی دبلیو سی ایران در هجدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان کیش 1401 از تاریخ 20 الی 23 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های کیش
شیرآلات شیک و به‌روز KWC با دارا بودن آخرین استانداردهای جهانی کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف آب دارند/ بزرگترین افتخار شرکت KWC همواره تقاضا برای محصولات از طرف مردم است

احمد جلیلی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت kwc درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : بنده نزدیک به ۲۱ سال است در حوزه شیرهای ساختمانی و بهداشتی فعالیت دارم  و برند kwc یک برند سوئیسی با ۱۴۰ سال قدمت می‌باشد که شعبه دوم آن در سال ۱۳۸۰ درکشورمان دایر و محصولات آن در2 شاخصه اصلی شامل: کیفیت، استاندارد، زیبایی بر پایه آخرین تکنولوژی روز دنیاست و شاخصه بعدی آن بهداشتی بودن و کمک به صرفه‌جویی در مصرف آب در شرایط کم آبی کشور به تولید می رسند. 

جلیلی تاکید کرد:  شیرآلات kwc با ریخته‌گری منحصربفرد بصورت کاملا مکانیزه و رباتیک ساخته و مورد تائید کمپانی سوئیس هستند. این شیرآلات بهداشتی شامل: شیرهای روشویی، حمام، آشپزخانه، شیرهای الکترونیک مکانیزه و ... می‌باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت kwc  افزود : ما تقاضای حمایت از دولت داریم تا دست‌اندازها را برای ما هموار کند تا در هنگام واردات محصول درگیر تشریفات اداری نشویم و بتوانیم کالا را به موقع ترخیص کرده و وارد پروسه تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت KWC ایران ادامه داد : یکی از مشکلات ما تخصیص ارز است که می‌بایست در صف‌های طولانی آن را خریداری کنیم. یکی دیگر از مشکلات ما نیز بحث ریخته‌گری است، زیرا باید کوره آن همواره روشن بماند و در صورت خاموش ماندن، ضربه وحشتناکی به تولید وارد می‌کند و ما با مشکلات دیگری نیز از قبیل: حمل و نقل، بیمه، ارسال پول، تشریفات گمرکی هم مواجه هستیم که با توجه به کیفیت این محصول حیف است نسبت به مشکلات سر راه تولید آن بی تفاوت بود.

 جلیلی ابرازداشت: در ابتدای تولید با ۳۰ نیرو آغاز به کار کردیم که خوشبختانه تا به امروز این رقم به ۳۰۰ نفر نیروی مجرب و با دانش رسیده که مجموعا افراد بسیار زیادی در زیرمجموعه این شرکت ارتزاق می‌کنند. ضمن اینکه بزرگترین افتخارما این است که همواره تقاضا برای محصولات ما وجود دارد و به قولی اجناس ما تنوری وارد بازار می‌شود.

وی اضافه کرد : تولید فعلی پاسخگوی این نیاز وسیع جامعه نیست و با توجه به این قابلیت بالا و دانش فنی، نیاز به حمایت دستگاه‌های بالادستی جهت تسهیل امر تولید است. از طرفی شیرآلات شیک و به‌روز KWC با دارا بودن آخرین استانداردهای جهانی کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

جلیلی بیان داشت : بدنه شیرآلات ما از فلز برنج تهیه شده که حاوی ۶۰ درصد مس و ۴۰ درصد روی می‌باشد و برای اینکه انعطاف بالا جهت ریخته‌گری داشته باشد، تنها مجاز هستیم که درصد بسیار کمی سرب به آن اضافه کنیم که در صورت زیاد کردن میزان سرب انعطاف‌پذیری آلیاژ بالارفته و سبب افزایش تولید می‌گردد، ولی از طرف دیگر در آزمایش‌های پزشکی برای سلامتی انسان مضر شناخته شده است و به همین دلیل استاندارد خاصی برای استفاده از سرب در نظر گرفته شده که حداکثر ۱ درصد می‌باشد و باعث افتخار ماست که ملاک ما رعایت سلامت مردم و پایبندی بر استاندارد اروپاست. ما آلیاژ برنج را بصورت شمش خریداری می‌کنیم و هیچ‌گاه از برنج بازیافتی استفاده نمی‌کنیم و به همین دلیل قیمت نهایی اندکی افزایش پیدا می‌کند. 

مدیرعامل شرکت KWC ایران درخصوص افزایش نرخ ارزهم تاکید کرد: با وجود نوسانات اخیر، به هیچ عنوان افزایش قیمت در محصولات ما نسبت به گذشته مشاهده نشده و بخاطر رفاه حال مشتریان، تنها به کاهش حاشیه سود اکتفا کرده‌ایم و کمپانی سوئیسی KWC با ۱۴۰ سال قدمت به لحاظ کیفیت و تکنولوژی جزو شرکت‌های تراز اول دنیاست و همواره و همیشه بخاطر کیفیت بالا مشتریان خود را حفظ کرده است که در این راه ما نیز سفارشاتی از اروپا، آمریکا و کانادا داشته‌ایم. در داخل کشور نیز عمده فروش ما در تهران صورت می‌گیرد که شامل خدمات و سرویس محصولات نیز می‌باشد.

جلیلی در خصوص شرکت بلان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های KWC هم توضیح داد:  شرکت بلان نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های KWC در زمینه تولید و ساخت محصولات روشنایی فعالیت می‌کند. دراین شرکت نیز مانند شرکت KWC محور اصلی و خط مشی تولید ما بحث کیفیت است که در این راه مسیر سختی در پیش داریم.

وی یادآورشد: ما درپی به‌روز کردن این محصول چندسالی است که به مطالعه و تحقیق بر روی آیتم‌های لایتینگ و روشنایی اندیشیده‌ایم و در این راه با شرکت‌های فرانسوی نیز مذاکراتی انجام شده که خوشبختانه به جمع‌بندی مناسبی رسیده‌ایم که سرانجام منجر به تاسیس شرکت بلان گردید.

جلیلی درپایان سخنان خود گفت : محصولات بلان شامل «لاینر لایت»، «دان‌لایت»، «پاورلایت»، «اکولایت» و «ترایم‌لس» برای پروژه‌های خاص و سفارشی همچون: بیمارستان‌ها، مراکز تجاری و ساختمان‌های فاخر تولید می‌شود و هنوز به صورت موجود در بازار عرضه نشده است.


دفتر مرکزی:

دفتر مرکزی: تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی
انتهای خیابان ۶۶ ، پلاک ۳۸

آدرس کارخانه

کارخانه: ساوه، شهرک صنعتی کاوه، بلوار آزاد، خیابان 8 ام، شرکت KWC

سایت : www.kwciran.com
ایمیل info@kwciran.com
کد پستی 1436995411

 

 

حضور موفق کی دبلیو سی ایران در هجدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان کیش از تاریخ 20 الی 23 دی ماه  1401

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب