امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47535 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رادیو محله به میان شهروندان منطقه21 می آید

خبرایران : طرح «رادیو محله» و «مسابقه استعدادیابی» به ابتکار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از هفته آینده در این منطقه کلید می خورد.
رادیو محله به میان شهروندان منطقه21 می آید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در این طرح، تیم سیار رادیو محله با حضور در کوچه و خیابان های منطقه21، هنرنمایی شهروندان با عنوان "چی بلدی" را به تصویر می کشند.

وی ادامه داد: در این طرح بازی هایی از جمله زو، که به ایمنی و تنفس بهتر بدن کمک می کند تا دیگر هنرها و ورزش های ویژه گروه سنی کودکان و بزرگسالان شامل: شعر خوانی، قرآن خوانی و تقلید صدا اجرا می شود.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: از میان شرکت کنندگان، استعدادهای هر محله شناسایی شده و برای حضور در مرحله نهایی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی، به مدیران محله معرفی می شوند.

معینی هدف از اجرای طرح "رادیو محله" و "مسابقه استعدادیابی" را ایجاد شور و نشاط در سطح محله های منطقه21، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، شناسایی استعدادهای محله ای و همچنین فرهنگ سازی همبستگی اجتماعی دانست.

لازم به ذکر است؛ عوامل اجرای رادیو محله به مدت 26روز از ساعت 9 صبح الی 21، روزانه در یک محدوده یا محله با اعلام قبلی حضور پیدا می کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب