امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47498 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیران خودرو رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان

خبرایران: شرکت مدیران خودرو برای پنجمین دوره متوالی رتبه اول پاسخگویی به شکایات مشتریان را به خود اختصاص داده است.
مدیران خودرو رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان

به گزارش خبرایران ، بنابراعلام مدیران خودرو، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)  شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال ۹۸ هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد. 

این گزارش به صورت دوره‌های ۶ ماهه تنظیم می‌شود که در ۶ ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می‌شود. نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تاکنون هیچ شرکت خودروسازی برای ۵ دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.

این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایت‌مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می‌گردد که  شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کننده و معیارهای  وضع شده در آیین اجرائی سازمان بازرسی  و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب