امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47495 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجاره خودرو اسپورت در اجاره خودرو طباطبایی

اجاره خودرو طباطبایی با سالها تجربه در صنعت نسبتا نوپای اجاره خودرو یا همان رنت کار مفتخر است که بهترین خودروهای روز دنیا را با نازلترین قیمت و شرایط سهل و آسان در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.
اجاره خودرو اسپورت در اجاره خودرو طباطبایی

به گزارش خبرایران از اجاره خودرو طباطبایی، زمانی که بحث خودروهای لوکس و لاکچری در بازار می‌شود اسم برندهایی نظیر: اجاره بی ام و ، اجاره بنز، اجاره مازراتی، اجاره لکسوس، اجاره پورشه و… در اذهان مردم جاری می‌شود.

نکته بسیار مهم در خرید این‌چنین خودروهایی هزینه بالای آن‌ها است. با توجه به افزایش قیمت دلار در سال ۹۷ قیمت ماشین‌های وارداتی لاکچری یک‌باره افزایش یافت و تقریبا چند برابر قیمت قبل شد این افزایش قیمت خرید این خودروها را برای علاقه‌مندان بسیار سخت‌تر از قبل کرد. ماشین‌هایی که در حالت عادی قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی داشتند با جهشی صعودی به ۲ میلیارد تومان رسیدند و همین امر خرید خودروهای لوکس را در ایران با مشکلات فراوانی همراه ساخت. با همه این حرف و تفسیرها هستند افرادی که همیشه به دنبال خودروهای اسپورت و لوکس می‌باشند. ما پیشنهاد جالبی برایتان داریم و آن اجاره خودرو اسپورت و لاکچری است که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

اجاره خودرو اسپورت و لاکچری

چرا خودرو لوکس و اسپورت اجاره کنیم؟

خودروهای لوکس جذابیت خاصی را دارند که هر فردی را مجذوب می‌کند و چه کسی است که دوست نداشته باشد سوار چنین خودرویی شود؟ امروزه خرید خودروهای لوکس باقیمت طاقت‌فرسایشان برای کمتر کسی مقدور است درست است که در کشورمان ایران مناطق آزادی همچون انزلی و کیش وجود دارند که نیاز اشخاصی که می‌خواهند سوار این خودروها شوند را برطرف می‌کند اما این خودروها را تا محدوده خاصی می‌توانید انتقال دهید برای مثال ماشین‌هایی که دارای پلاک آزاد  بندر انزلی هستند فقط حق رفت و آمد در استان گیلان را دارند؛ اما با اجاره این خودروها شما می‌توانید در هر زمان و مکانی آن را در اختیار داشته باشید و در قیاس با خرید این خودرو هزینه بسیار معقول و مناسبی بپردازید.

اجاره خودرو اسپورت و لاکچری

اجاره خودرو اسپورت و لاکچرری برای عروسی

عروسی شب رویایی هر جوانی است که دوست دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود و چه لذت‌بخش می‌شود اگر همراه با یک خودرو لوکس و لاکچری باشد. طبیعی است که خرید این خودروها برای هیچ جوانی که تازه می‌خواهد زندگی مشترک خود را آغاز کند امکان‌پذیر نیست البته که این‌یک آرزوی محال هم نیست چرا که می‌توانید با مراجعه به شرکت‌ها و مؤسسات کرایه خودرو ماشین موردعلاقه خود را برای شب عروسی‌تان با رنگ دلخواه خودتان اجاره کنید. در برخی از این مؤسسات خدماتی همچون گل‌آرایی ماشین عروس نیز ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ هم استفاده کنید و ماشین موردنظر خود را گل‌آرایی شده برای عروسی خود مطابق با نظر و سلیقه خود تحویل بگیرید.

اجاره خودرو تشریفاتی

در بحث اجاره خودرو لاکچری اغلب کلمه تشریفات نیز وجود دارد. کلمه‌ای که با شنیدن آن یاد هزینه‌های گزاف و اتفاقات لاکچری می‌افتید البته در صنعت کرایه خودرو این کلمه با هزینه زیادی همراه نیست. شما می‌توانید ماشین موردعلاقه خود را با کم‌ترین هزینه اجاره و سوار شوید. گاهی با یک مهمان خاص و ویژه مواجه می‌شوید که نزد شما جایگاه ویژه‌ای دارند و یا شرکت‌های بزرگ که معمولاً مهمان‌های خارجی زیادی دارند و می‌دانند که استقبال و پذیرایی از مهمان بسیار در آینده کاری آن‌ها مهم و تأثیرگذار خواهد بود برای همین می‌توانید از اجاره خودروهای لوکس برای جابه‌جایی و انتقال آن‌ها استفاده کنید. البته اجاره این خودروهای لاکچری همراه با راننده بسیار به صرفه‌تر است چرا که هم مسئولیتی در قبال رانندگی و خودرو ندارید و همچنین راننده‌های این شرکت‌ها به‌خوبی با آداب استقبال تشریفاتی آشنا هستند و به نحو احسن می‌توانند رضایت شما و مهمانتان را جلب کنند.

اجاره خودرو اسپورت و لاکچری

مزایای اجاره خودرو اسپورت

اشخاصی که علاقه زیادی به ماشین دارند و یا به‌اصطلاح ماشین باز هستند خوب می‌دانند که خرید خودروهای گران‌قیمت و لوکس یک‌طرف ماجرا است و هزینه نگهداری ماشین طرف دیگر. از سویی دیگر شما اگر میزان سرمایه لازم را ماهانه حساب کنید عدد بالایی خواهد شد همچنین شما به بیمه ماشین، هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پرداخت عوارض و …نیاز دارید که در مورد ماشین‌های لوکس این هزینه‌ها بسیار زیاد است اما با اجاره کردن این خودروها دیگر نیاز به این هزینه‌های اضافی نخواهد بود.

اجاره خودرو اسپورت و لاکچری

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب