امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47423 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بنا بر مصوبه بسته محرك در شرايط سخت اقتصادي و كرونا انجام می شود؛

تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند در منطقه 15

خبرایران: معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 15 از اجرای تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند در منطقه 15 طبق بسته محرك در شرايط سخت اقتصادي و نيز در شرايط بحراني ناشي از گسترش ويروس كرونا خبر داد.
تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند در منطقه 15

به گزارش رخبرایران از وابط عمومی شهرداری منطقه 15، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت:  طبق بند های "الف" و "ب"  ماده سوم مصوبه " بسته محرك در شرايط سخت اقتصادي و بحراني ناشي از گسترش ويروس كرونا  و به منظور حمایت از شهروندان و کسب ‌وکارهای آسیب‌دیده از این بحران، تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند تا پایان مرداد ماه سال 99 برای رفاه شهروندان به اجرا در می آید.

به گفته او،  افزایش میزان جایزه خوش حسابی بهای خدمات مدیریت پسماند سال جاری از 5/1 % به 3 % به ازای هر ماه، افزایش میزان جایزه خوش حسابی سال جاری عوارض کسب و پیشه از 10 % به 18 % از جمله این تسهیلات است.

رحیم زاده اضافه کرد: همچنین کاهش 10 درصدی عوارض کسب و پیشه به عنوان تسهیلات ویژه پرداخت بدهی معوق نیز درصورت  پرداخت بدهی معوق عوارض کسب و پیشه برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه15 افزود: شهروندان به منظور بهره مندی حداکثری از تسهیلات مذکورمی توانند  تا پایان مرداد به اداره درآمد این معاونت مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب