خبرایران: دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید سرزده از شعبه میدان انقلاب با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان شعب به عنوان نقش آفرینان اصلی در تحقق اهداف بانک گفت: نقش همکاران شعب در تحقق اهداف بانک با تمرکز بر بازاریابی، جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات پرونده های اعتباری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات افزود: پیگیری پرونده های مطالباتی باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا بتوانیم شاهد افزایش نقدینگی در بانک و بازگشت منابع به چرخه اقتصادی کشور باشیم.
مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید بر اهمیت تکریم مشتریان و رعایت آن به عنوان یک اصل در بانک دی گفت: تکریم و تعامل مناسب با مشتریان یکی از ارزشهای بانک دی می باشد که در این راستا باید رضایتمندی مشتریان به ویژه خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و همکاران شعب باید ضمن رعایت اصل مشتری مداری بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بانکی نیز اهتمام ورزند.
گفتنی است، در این بازدید، سید حسین میناکار، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، دکتر برات کریمی را همراهی کردند.