امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47212 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه بیان کرد:

ارتقاء و پیشرفت منطقه 19 در ارزیابی عملکرد یکساله مناطق 22 گانه

خبرایران : شهردار منطقه 19 با اشاره به کسب سطح چشمگیری از پیشرفت در ارزیابی های یکساله عملکرد منطقه، بر ارتقاء رضایت شهروندان بعنوان ملاک ارائه خدمات و عملکرد مجموعه این شهرداری تأکید کرد.
ارتقاء و پیشرفت منطقه 19 در ارزیابی عملکرد یکساله مناطق 22 گانه
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در نشست فصلی با معاونین و مدیران شهرداری این منطقه گفت: طی ارزیابی عملکرد منطقه 19 در سال 98 برای بررسی نقاط ضعف و قوت، این منطقه توانست با عزم عمومی و تلاش همه همکاران مجموعه به سطح قابل توجهی از پیشرفت در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه های مختلف دست یابد و برهمین اساس نیز نیاز است تا ضمن استمرار خدمات در مسیر توسعه منطقه، ارزیابی سال گذشته را ملاک قضاوت و پیشرفت فعالیت ها در سال جاری قرار دهیم. 
به گفته او براساس ارزیابی انجام شده طی یکسال گذشته، این منطقه در تعداد قابل توجهی از شاخص ها به سطوح مطلوب و خیلی مطلوب دست یافته است.
توکلی با بیان اینکه در برخی از حوزه ها نیاز به تلاش بیشتر برای کسب رتبه مطلوب هستیم خواستار تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در شاخص های مورد ارزیابی شد. 
براساس این گزارش در نشست فصلی با معاونین و مدیران منطقه 19 نتایج ارزیابی یکساله عملکرد شهرداری این منطقه در حوزه های مأموریتی مالی و اقتصاد شهری، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری، فنی وعمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، 1888 و 137  و نیز سایر حوزه ها تشریح و شهردار منطقه از حوزه هایی که موفق به کسب رتبه مطلوب و بسیار مطلوب در عملکرد یکساله خود شدند قدردانی کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب