امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47070 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بخش مرکزی شهر تهران انجام شد؛

اقدامات کنترلی و پیش گیری از آتش سوزی درختان و علف های هرز در بوستان ها و معابر مرکز شهر

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: به منظور پیش گیری از احتمال آتش سوزی در بوستان ها و معابر بخش مرکزی شهر تهران اقدامات کنترل و پاکسازی علف های هرز انجام شد.
اقدامات کنترلی و پیش گیری از آتش سوزی درختان و علف های هرز در بوستان ها و معابر مرکز شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، کورش خرد با اشاره به آغاز فصل گرما و احتمال بروز آتش سوزی در بوستان ها از انجام عملیات برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی در بوستان ها و فضاهای سبز محله های مرکزی شهر تهران خبر داد.

خرد در این باره افزود: جمع آوری سرشاخه های خشک درختان در بوستانها و معابر،تخلیه سطل های زباله پارکی به صورت مستمر،استقرار تانکر آب در بوستانها،تجهیز و شارژ کپسول های آتش نشانی در بوستانها و ساختمان های واقع در بوستان ها ،آموزش کارگران جهت اطفا حریق،جلوگيري ازبذردهي ،تكثيرعلف هاي هرز ،علف كشي تمامي بوستان ها به صورت روزانه و جلوگیری از تجمع معتادین در بوستان ها انجام شده است.

او با بیان این که در فصل تابستان فضای بوستان ها به دلیل گرمای هوا مستعد آتش سوزی است؛ از شهروندان خواست تا ضمن رعایت کامل موارد ایمنی در بوستان ها مراقب درختان و فضاهای سبز باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب