امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4704 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم معارفه رئيس جديد بيمارستان بانک ملي ايران برگزارشد

مراسم معارفه و توديع روساي جديد و سابق بيمارستان بانك ملي ايران با حضور دكتر همتي مديرعامل، ايزدي معاون منابع انساني بانك، مسئولان اداره كل رفاه و درمان و جمعي از پزشكان، پرستاران و مسئولان اين بيمارستان برگزار شد.
مراسم معارفه رئيس جديد بيمارستان بانک ملي ايران برگزارشد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دكتر همتي مدير عامل بانك در اين مراسم طي سخناني اظهار داشت: ارائه خدمت به همكاران شاغل و بازنشسته كار خيري است كه همه از آن منتفع مي‌شوند.

دكتر همتي در ادامه با اشاره به اهميت تغيير و تحول در مديريت اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر نيازمند ايجاد تغييرات و تحولات است و اميدواريم با رويكرد جديد، تغيير ايجاد شده در مديريت بانك و با استفاده از توان علمي و اجرايي مدير جديد به اهداف مورد نظر دست يابيم و بيمارستان بانك به عنوان انتخاب اول بيماران داخل و خارج بانك، بهترين امكانات و خدمات را به بيماران ارائه دهد.

مديرعامل ابراز اميدواري كرد بيمارستان بانك ملي ايران در زمينه‌هاي مختلف تخصصي، خدمات خود را به جامعه عرضه كند. دكتر همتي افزود با توجه به قريب الوقوع بودن اجراي طرح بيمه بستري همكاران كه انقلابي در ارائه خدمات درماني به همكاران بانك مي باشد ، شاهد رضايت هرچه بيشتر همكاران از خدمات درماني باشيم.

وي در ادامه ضمن تقدير از تلاش‌هاي چند ساله دكتر بدخش رئيس سابق بيمارستان بانك افزود: اميدواريم با اجراي طرح تحول در بيمارستان بانك و با همكاري و تلاش همه پزشكان، پرستاران و كادر بيمارستان همه مسائل پيش رو به بهترين شكل، ضابطه‌مند و بر اساس برنامه مديريت شود.

دكتر بدخش نيز در ابتداي مراسم ضمن ارائه گزارشي از عملكرد دوران مديريت خود، اهم فعاليت‌هاي در دست اقدام بيمارستان بانك را تشريح كرد.

دكتر زرگري رئيس جديد بيمارستان بانك نيز در ادامه جلسه به بيان مختصري از اهداف و برنامه‌هاي كاري خود پرداخت و گفت: نظام سلامت و شاخص‌هاي سلامت از اهميت ويژه‌اي در سطح كشور برخوردار است و انسان سالم مبناي توسعه پايدار يك كشور است.

 وي در ادامه افزود: ما سربازان بخش سلامت هستيم تا سلامت انسان‌ها را پايدار كنيم و در اين راستا بيمارستان، نقطه عطف نظام سلامت است. دكتر زرگري در ادامه ابراز اميدواري كرد بيمارستان بانك ملي ايران كه آبروي نظام مالي و اقتصادي كشور است بيش از پيش به روز شود و جايگاه خود را در نظام سلامت كشور ارتقا دهد.

وي در پايان ضمن تشكر از مديرعامل بانك افزود: اميدواريم خداوند توفيق دهد با كمك پزشكان، پرستاران و تمامي كاركنان مجموعه از عهده اين مسئوليت سرافراز بيرون بياييم.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب