امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4703 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک ملی ایران؛

مشتريان همراهان هميشگي، سرمايه و اعتبار بانک هستند

دكتر همتي مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه پربركت رمضان برای مشتريان بانک ملی گفت: مشتريان عضوي از خانواده بزرگ بانك ملي ايران هستند كه در طي ساليان طولاني همراه و همگام اين بانك بوده‌اند.
مشتريان همراهان هميشگي، سرمايه و اعتبار بانک هستند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ضيافت افطاري به دعوت دكتر عبدالناصر همتي مديرعامل بانك ملي ايران و با حضور جمع كثيري از مشتريان بانك در مركز آموزشي رفاهي كوثر (آجودانيه) برگزار شد.

در اين مراسم كه اعضاي هيأت مديره، مديران امور و روساي مرتبط با تهران حضور داشتند، دكتر همتي ضمن خيرمقدم و آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه پربركت رمضان براي مشتريان اظهار داشت: مشتريان عضوي از خانواده بزرگ بانك ملي ايران هستند كه در طي ساليان طولاني همراه و همگام اين بانك بوده‌اند.

وي اساسي‌ترين عامل رشد و توسعه بانك‌ها را مشتريان آن خواند و عنوان كرد: در طول ساليان متمادي مديران و خدمتگزاران بسياري به اين بانك آمده و رفته‌اند اما ثابت قدم‌ترين عضو اين مجموعه بزرگ، مشتريان وفادار آن بوده اند.

مدير عامل با اشاره به چشم‌انداز مثبت بانك، در آينده افزود: تلاش بر اين است كه با روان‌سازي و بهينه كردن امور و بالا بردن توان تسهيلات‌دهي در بخش‌هاي توليد، تجارت، صنعت و … رضايت حداكثري مشتريان كسب شود.

وي سپرده‌گذاري در بانك، حتي با مبالغ ناچيز را ارزشمند توصيف كرد و بيان داشت: حتي مبالغ اندك و جزئي باعث توسعه روابط بانك و مشتري خواهد شد و به توسعه اقتصادي كشور نيز توسط بانك ملي ايران به عنوان بازوي دولت كمك خواهد كرد.

در بخش ديگري از اين مراسم فرامرز گرمرودي مديرعامل و رئيس هيأت مديره شركت توليدي و صنعتي مايان فولاد به عنوان يكي از مشتريان قديمي بانك به ايراد سخن پرداخت.

وي تنها راه شكوفايي اقتصاد كشور را در توليد دانست و گفت: اكثر مشكلات اقتصادي، فرهنگي و حتي سياسي در سايه و تحت تاثير توليد، رو به بهبود خواهد رفت.

گرمرودي تمامي مشتريان را صاحبان اصلي بانك عنوان كرد و افزود: يكي از زيرساخت‌هاي مهم اقتصاد مدرن امروز بانك‌ها و مشتريان آنها هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب