امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47023 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت ساماندهی مطرح کرد؛

کارشناسی علمی خودرو در مرکز چیتگر انجام می‌شود

‍ مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر روز گذشته برای نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی بازار پرندگان شرق و مرکز همگانی خرید وفروش خودرو چیتگر، از این مراکز بازدید کرد.
کارشناسی علمی خودرو در مرکز چیتگر انجام می‌شود
 به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان  کنترل عوامل زیست‌محیطی را دلیل اصلی ایجاد بازار ویژه پرندگان دانست و افزود: با آغاز به کار این واحد پس از ایام کرونا و نظارت دقیق بر فعالیت بهداشتی آن، کیفیت خدمت‌رسانی ارتقا می‌یابد؛ اما این بازار ظرفیت‌های زیادی دارد که برای استفاده از آن‌ها لازم است بهسازی و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها لحاظ شود.
 وی با تأکید بر لزوم جمع‌آوری واحدهای غیراصولی سطح شهر و تجمیع در این بازار اظهار کرد: برای بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان، طرح توسعه کیفی بازار پرندگان با رویکرد مشارکت بخش خصوصی، افزایش خدمات برنامه‌ریزی‌شده و پس از طی مراحلی فنی و قانونی به اجرا درمی‌آید.
 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حاشیه بازدید خود از مرکز فروش پرندگان شرق ضمن ارزیابی معیارهای بهداشتی و زیست‌محیطی به کار گرفته‌شده، تصریح کرد: نحوه ارائه خدمات به غرفه داران و مراجعین این بازار به‌دقت از سوی شرکت کنترل می‌شود تا بهترین شکل خدمات به شهروندان ارائه شود. علاوه بر این، خوشبختانه نیروهای راهور و انتظامی هم برای سهولت دسترسی و برقراری امنیت اقدامات کاربردی انجام دادند.
 
 مفاخریان هم چنین در بازدید از مرکز همگانی خریدوفروش خودرو، بر استانداردسازی  و ارتقای کیفی خدمات در این مرکز و دیگر مراکز همگانی خریدوفروش خودرو تأکید کرد و گفت: خدمات کارشناسی خودرو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکزاست که موجب اطمینان در مشتریان است. بر همین اساس طرح اعطای گواهی رسمی کارشناسی خودرو با همکاری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تهران اجرا شده و خدمات کارشناسی اعم از سلامت بدنه، فنی و قیمت‌گذاری خودرو به‌صور‌ت علمی و از سوی کارشناسان خودرو فعال در مراکز پس از موفقیت در آزمون‌های تعیین‌شده، اجرایی خواهد شد.
 وی در این بازدید بر فرایند کامل پذیرش، کارشناسی خودرو، ثبت قولنامه و ارائه خدمات کارشناسی بدنه، موتور، اصالت و جنبه‌های فنی نظارت کرد
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب