امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46999 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی محمدنیا درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کلیه محصولات فروشگاه ادویه جات وزعفران محمدنیا بدون واسطه ها از تولید کنندگان خریداری می شوند/ زعفران درجه یک را بدون واسطه از کشاورزان خریداری کرده در بازار به دست مصرف کننده می رسانیم

مدیرفروشگاه ادویه جات وزعفران محمدنیا گفت: ما زعفران درجه یک را بدون واسطه ، از کشاورزان خریداری کرده در بازاربه دست مصرف کننده می رسانیم وبا این کار دست واسطه ها کوتاه می شود.
کلیه محصولات فروشگاه ادویه جات وزعفران محمدنیا بدون واسطه ها از تولید کنندگان خریداری می شوند/ زعفران درجه یک را بدون واسطه از کشاورزان خریداری کرده در بازار به دست مصرف کننده می رسانیم

علی محمدنیا مدیرفروشگاه ادویه جات و زعفران محمدنیا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : کل محصولات و اقلام درفروشگاه ادویه جات و زعفران محمدنیا درجه یک بوده و بدون حضور واسطه ها از تولید کنندگان خریداری و دربازاربه دست مصرف کننده می شود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال ما زعفران درجه یک را بدون واسطه از کشاورزان خریداری کرده در بازار به دست مصرف کننده می رسانیم وبا این کار دست واسطه ها کوتاه می شود.

محمدنیا ادامه داد:  دم نوشهای فروشگاه ما هم طبیعی و بدون نگه دارنده هستند ، سایرمحصولات ما نیز همه بدون نگه دارنده عرضه می شوند و هیچ گونه افزودنی ندارند.

وی درپایان سخنان خود گفت: متاسفانه نوسانات قیمت دلارو طلا مستقیم بر روی قیمت زعفران تاثیر گذاراست و باعث شده هر روز قیمت آن بالا برود وباید برای این گونه مشکلات فکری از سوی نهادهای مسول صورت گیرد.

 

بنابراین گزارش، فروشگاه محمدنیا با عرضه و فروش بهترین ادویه جات و زعفران  آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز از سراسر کشور به آدرس ؛ مشهد ، الماس شرق ، طبقه هم کف بین ورودی ۱ و ۴ ، پلاک ۳۲۱۰۹ و ۳۱۱۱۹ می باشد.

شماره تماس:

حسن محمدنیا: ۰۹۳۶۷۵۴۳۱۳۲/ ۰۹۱۵۸۳۲۷۰۷۷

علی محمدنیا : ۰۹۳۶۷۵۴۳۳۳۲/ ۰۹۱۵۸۳۲۷۰۷۵

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب