امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46887 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از پروژه های منطقه؛

تأکید بر پیگیری پروژه های مستمر و تکمیل اقدامات عمرانی نیمه تمام منطقه 19

معاون امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه 19 ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های این منطقه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید کرد.
تأکید بر پیگیری پروژه های مستمر و تکمیل اقدامات عمرانی نیمه تمام منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، شاپور رستمی معاون امور مناطق شهرداری تهران با همراهی علی توکلی شهردار ، جمعی از مدیران شهرداری منطقه و رابط شورایاران منطقه ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های این منطقه، طی نشستی به ارزیابی این پروژه ها و بررسی وضعیت درآمدی منطقه پرداخت. 
 او با تأکید بر اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: در عین حال که اقدامات قانونی پروژه های جدید به لحاظ زمانبر بودن باید پیگیری شود، با توجه به اهمیت پروژه های نیمه تمام نیز اعتبار لازم به منظور اجرای آن ها تأمین می شود. 
این مسئول در بخش دیگری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد در مناطق بر مبنای مقایسه عملکرد 6 ماهه دوم با 6 ماهه اول سال صورت گرفته و در همین راستا نیز منطقه 19 از ارتقاء خوبی برخوردار بوده است. 
رستمی با اشاره به لایحه درآمدی خواستار ارائه نقطه نظرات درخصوص این لایحه برای حل مشکلات آن شد و  اظهار کرد: عدد درآمدی در سال 99 نسبت به سال قبل افزایش یافته و سعی ما براین است که این افزایش متناسب با مسائل موجود باشد. 
علی توکلی شهردار منطقه نیز در ادامه این نشست با اشاره به پیگیری مجدانه لایحه درآمدی با برگزاری جلسات اختصاصی در هر ناحیه به منظور تحقق و حسن اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تلاش ما بر بهره مندی حداکثری شهروندان از بسته تسهیلات تشویقی و اطلاع رسانی لازم برای پرداخت بموقع عوارض است. 
به گفته او این منطقه از فرصت های درآمدی خوبی برخوردار است که ازجمله آن ها کوره های آجرپزی هستند. این کوره ها در سنوات گذشته خرد و تفکیک شده اند اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت های آن رشد چندانی نداشته است. 
براساس این گزارش معاون امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه 19 از  تعدادی از پروژه های این منطقه از جمله تعریض خیابان گلستان، خروج از بن بست خیابان شهامت، مقبره شهدای بوستان شقایق، بوستان نعمت آباد، بازار میوه و تره بار پونه و نیز پروژه آسفالت شهرک وصال و سبلان بازدید کرد و در ادامه طی بازدیدی از واحد شهرسازی و معماری منطقه در جریان پرونده های این حوزه قرار گرفت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب