امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4685 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس جمهور آرژانتین گاف داد؛

هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم/ هیچکدام از بازی های آرژانتین را حتی فینال را هم تماشا نکردم

رییس جمهوری آرژانتین فاش کرد که هیچ یک از مسابقات تیم ملی این کشور در جام جهانی 2014 را تماشا نکرده است.
هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم/ هیچکدام از بازی های آرژانتین را حتی فینال را هم تماشا نکردم
به گزارش خبرایران از ساکرنت، تیم ملی آرژانتین با ارایه بهترین عملکرد خود از جام جهانی 1990تاکنون توانست در جام جهانی 2014 به دیدار فینال برسد، اما در این دیدار با نتیجه یک بر صفر از آلمان شکست خورد.

تیم آرژانتین یک روز بعد از فینال به کشورش بازگشت و در بوینوس آیرس مورد استقبال ˈکریستینا فرناندز دی کریشنرˈ رییس جمهوری این کشور قرار گرفت.

اما خانم رییس جمهور در این ملاقات فاش کرد که هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد و پای تماشای هیچکدام از بازی های آرژانتین حتی فینال هم ننشسته است.

وی گفت که بعد از فینال به آلخاندرو سابه یا زنگ زده است تا به وی و تیم او تبریک بگوید چون فکر کرده، آرژانتین توانسته آلمان را شکست دهد و قهرمان شود.

کریشنر بعد ازاین اظهارات به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است به طوریکه فیلیپه نوگوئرا تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در یک ماه گذشته کشور حال و هوای دیگری داشت اما او ظاهرا هیچ احساسی نسبت به جو حاکم بر جامعه نداشته است.

کریشنر که در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آرژانتین شرکت نخواهد کرد، دعوت دیلما روسف رییس جمهوری برزیل برای حضور در مسابقه فینال جام جهانی را هم به بهانه بیماری نپذیرفته بود.

این در حالیست که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در این بازی حضور یافت و در کنار روسف نشست.

گفته می شودجشن استقبال ازتیم آرژانتین نیز به دلیل نگرانی از بروز مشکلات حمل و نقل مردم لغو شد و شب قبل از ورود این تیم به بوینوس آیرس گروهی از هواداران با پلیس ضد شورش درگیر شدند و حدود 120 نفر بازداشت شدند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب