امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46842 تاریخ انتشار: شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر فاطمه جمیلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نات وود (NATWood) تولید کننده پروفیل های کامپوزیت چوب پلاست یا چوب پلاستیک است/ با استفاده و تلفیق ضایعات کشاورزی و سرشاخه درختان چوب‌های فضای باز، آلاچیق‌ها، کلبه‌ها، نمای ساختمان، دور استخر و نرده تولید می کنیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت نات وود (NATWood) گفت: ما با استفاده از ضایعات کشاورزی و سرشاخه درختان و با تلفیق مواد خاصی آن را به موادی با ارزش افزوده بالا همچون چوب‌های فضای باز، آلاچیق‌ها، کلبه‌ها، نمای ساختمان، دور استخر و نرده تبدیل و بنا به خواست مشتریان آن را در قالب‌های مختلف تولید می‌کنیم.
نات وود (NATWood) تولید کننده پروفیل های کامپوزیت چوب پلاست یا چوب پلاستیک است/ با استفاده و تلفیق ضایعات کشاورزی و سرشاخه درختان چوب‌های فضای باز، آلاچیق‌ها، کلبه‌ها، نمای ساختمان، دور استخر و نرده تولید می کنیم

دکتر فاطمه جمیلی مدیرعامل شرکت نات وود (NATWood) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت ما تولید کننده پروفیل های کامپوزیت چوب پلاست یا چوب پلاستیک با برند نات وود (NATWood)، در شهرک صنعتی چناران است.

وی تصریح کرد : در سال 1389 این شرکت فعالیت خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان پروفیلهای نانو کامپوزیت چوب پلاستیک و انواع گرانولهای چوب پلاستیک بر پایه پلیمرها درایران و پارک علم و فناوری خراسان آغاز نموده است.

دکترجمیلی افزود : شرکت نیل افشان توس پس از سال ها تحقیق در صنایع کامپوزیتی و پلیمری افتخار دارد همگام با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در ایران اقدام به تولید انواع گرانول و پروفیلهای چوب پلاست یا چوب پلاستیک جهت مصارف بیرونی را بنمايد .

وی ادامه داد : شرکت تعاونی و دانش‌بنیان نات وود از ابتدا با وزارت تعاون در ارتباط بوده و کمک‌های بسیاری از وزارتخانه و پارک علم و فناوری خراسان رضوی اخذ کرده است‌.

مدیرعامل شرکت نات وود ابرازداشت : ما دراین شرکت از ضایعات کشاورزی مثل سرشاخه درختان استفاده کرده و با تلفیق مواد خاصی آن را به موادی با ارزش افزوده بالا همچون چوب‌های فضای باز، آلاچیق‌ها، کلبه‌ها، نمای ساختمان، دور استخر و نرده تبدیل کرده‌ایم و بنا به خواست مشتریان آن را در قالب‌های مختلف تولید می‌کنیم.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه ما در شهرهای تهران، اصفهان، همدان شمال کشور، ترکیه و سلیمانیه عراق نمایندگی فعال داریم گفت : هم‌اکنون نیز به ساخت مصنوعات چوبی در هتل‌ها، پارک‌ها و ... اشتغال داریم که این کار موجب خروج ارز از کشورمان شده است.
 

 

تماس با ما:

دفتر فروش : مشهد، چهارراه ابوطالب، مجتمع برجیس، واحد 138
کارخانه : شهرک صنعتی چناران، فاز یک، صنعت 9، کارخانه نیل افشان توس
دفتر فروش مرکزی : 37132788 51 98+
کارخانه : 46139011 51 98+
تلفن صدای مشتری : 37138915 51 98+
info@natwood.ir

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب