امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4681 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

یک دانش‌آموز هم نباید از چتر تشکل‌های دانش‌آموزی بیرون باشد

حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتقاد و باور ما بر تعدد تشکل‌های دانش‌آموزی است و باید به جایی برسیم که حتی یک دانش‌آموز هم از چتر تشکل‌های دانش‌آموزی بیرون نباشد.
یک دانش‌آموز هم نباید از چتر تشکل‌های دانش‌آموزی بیرون باشد
به گزارش خبرایران، حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یکی از نهادهای رسمی، قانونی و ریشه‌دار کشور است و به نوعی خاطرات انقلاب را در ذهن‌ها زنده نگاه می‌دارد زیرا هر چه از سال 57 فاصله می‌گیریم نیاز بیشتری به زنده کردن خاطرات آن ایام داریم.

وی گفت: نقاط مشترک بسیاری میان معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وجود دارد اما کار اتحادیه بسیار لذت بخش است زیرا نماینده ولی فقیه به طور مستقیم بر کارها نظارت می‌کند و افراد عضو اتحادیه جزو دانش‌آموزان ناب هستند که این مهم را می‌توان در تصاویر دیدار دانش‌آموزان اتحادیه با مقام معظم رهبری به خوبی مشاهده کرد.

کفاش خاطر نشان کرد: وجود 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز، کار حوزه پرورشی را سخت می‌کند زیرا ما با همه دانش‌آموزان سر و کار داریم و باید در مورد اصلاح آنها تلاش کنیم و زمانی که موردی را در یک دانش‌آموز مشاهده می‌کنیم بسیار ناراحت کننده است زیرا این دانش‌آموزان ،فرزندان این مرز و بوم هستند و باید در عالی‌ترین جایگاه‌ها قرار گیرند.

کفاش خاطرنشان کرد: نگاه و باور بنده بر تعدد تشکل‌های دانش‌آموزی است زیرا با افزایش تشکل‌ها ضرر نخواهیم کرد و باید به جایی برسیم که حتی یک دانش‌آموز هم از چتر تشکل های دانش آموزی بیرون نباشد.

وی اضافه کرد: ما در وزارتخانه وظیفه داریم تا هماهنگی و ارتباط این تشکل‌های دانش‌آموزی را سامان دهیم و هر یک بخشی از کار تربیتی در مدارس را به دوش بکشند و ما را در این امر خطیر یاری رسانند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند در بخش‌های قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم، بازی‌های رایانه‌ای و عمره دانش‌آموزی که بسیار اهمیت دارد، ورود پیدا کند و ما هم قول می دهیم تا جای ممکن یار و یاور این تشکل دانش‌آموزی موفق و انقلابی باشیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب