امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46808 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با پیگیری رادیو ایران به سرانجام رسید؛

پرداخت بودجه ۱۵ میلیارد تومانی جهت تامین تجهیزات و خدمات پروازی اطفای حریق جنگل‌ها

چند ساعت بعد از مصاحبه امروز برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران با فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور و نقدها درباره تامین نشدن هزینه بالگرد و اطفای حریق جنگل‌ها، یکی از مسئولین سازمان برنامه و بودجه طی تماس تلفنی با این شبکه رادیویی از دستور پرداخت هزینه ها خبر داد.
پرداخت بودجه ۱۵ میلیارد تومانی جهت تامین تجهیزات و خدمات پروازی اطفای حریق جنگل‌ها
به گزارش خبرایران از  شبکه رادیویی ایران؛ سرهنگ علی عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در برنامه «سلام صبح بخیر» ، اشاره کرد که سازمان برنامه و بودجه هزینه تامین بالگرد برای اطفاء حریق جنگل ها را متقبل نمی شود. او همچنین گفت امیدوار است که در این کار عمدی نباشد.
 
چند ساعت بعد از این مصاحبه در رادیو ایران، یکی از مسئولین سازمان برنامه و بودجه طی تماس تلفنی با این شبکه رادیویی از دستور پرداخت هزینه ها توسط محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و تخصیص بودجه ۱۵ میلیارد تومانی تامین تجهیزات و خدمات پروازی اطفای حریق جنگل‌ها خبر داد.
 
در متن این ابلاغیه آمده است :
با توجه به افزایش گرمای هوا و بالا رفتن احتمال آتش سوزی جنگل‌های کشور با دستور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، ۱۵ میلیارد تومان برای تأمین امکانات ضروری و تجهیزات مناسب و خدمات پروازی برای اطفای حریق هوایی جنگل‌ها و مراتع کشور در جهت پیشگیری از بروز حوادث پیش بینی نشده و کاهش روند آسیب پذیری پوشش جنگلی ایران تخصیص یافت.
این اعتبار در اختیار سازمان جنگل‌ها و‌ مراتع کشور قرار می‌گیرد تا از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای تأمین خدمات پروازی و تجهیزات مناسب هزینه کند.
 
گفتنی است برنامه «سلام صبح بخیر» و تمامی برنامه های رادیو ایران تلاش می کنند پلی میان مردم و مسئولین  باشند و دغدغه ها و سوالهای مختلف در این برنامه مطرح می شود.
«سلام صبح بخیر»به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی ساعت ۶:۳۰صبح از رادیو ایران پخش می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب