امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46741 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرویس مشاوره آپ، خدمات آنالین روانشناسی و پزشکی در تلفن همراه شما

اپلیکیشن آ پ به عنوان کاربردی ترین اپلیکیشن ایرانی، بیش از ۳۰ خدمت مختلف را برای کاربران خوداز جمله خدمات منحصربفرد و جدید آن سرویس مشاوره پزشکی آنالین ارائه می دهد.
سرویس مشاوره آپ، خدمات آنالین روانشناسی و پزشکی در تلفن همراه شما
یکی از زمینه هایی که ضرورت خدمات آنالین در آن به شدت احساس می شود، حوزه پزشکی و درمان است. مرکز امکانات، خدمات درمانی و پزشکان باتجربه در پایتخت و مراکز استانها، دسترسی عموم افراد را به این خدمات محدود می کند.
در این میان سامانه های آنالین و اپلیکیشن های موبایلی جهت ارائه خدمات آنالین روانشناسی و پزشکی طراحیشده اند تا این امکان را فراهم سازند که دسترسی عموم مردم به خدمات پزشکی سریعتر و ساده تر انجام شود .
اپلیکیشن آ پ به عنوان کاربردی ترین اپلیکیشن ایرانی، بیش از ۳۰ خدمت مختلف را برای کاربران خود ارایه می دهد.
از جمله خدمات منحصربفرد و جدید آپ می توان به سرویس مشاوره پزشکی آنالین در اپلیکی شن آپ اشاره کرد .
  • دسترسی به سرویس مشاوره پزشکی آنلاین

1

 
سرویس مشاوره آنالین آپ با بهره گیری از متخصصان روانشناسی بستری را فراهم نموده تا کلیه هموطنان ایرانی در داخل و خارج از کشور به راحتی و تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و به طور ناشناس در هر ساعتی از شبانه روز بتوانند مشاوره آنالین داشته باشند و مشکل خود را حل نمایند. بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در حدود ۴۰ حوزه تخصصی، آماده ارایه مشاوره های حرفه ای به کاربران هستند.
همین حاال اپلیکیشن آپ ر ا نصب کنید و از خدمات مشاوره پزشکی آنالین بهره مند شود .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب