امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46705 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در جوار مزار استاد حاج محمد کریم فضلی انجام شد؛

تجدید میثاق افق کوروشی‌ها با آرمان‌های بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ

خبرایران: مدیران و کارکنان افق کوروش در جوار مزار استاد حاج محمد کریم فضلی- بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ- عهد و پیمان بسته‌اند که برای آبادی و شکوفایی سرزمین ایران تلاش کنند و راه ایشان را برای دستیابی به چشم‌اندازهای ترسیم شده ادامه دهند.
تجدید میثاق افق کوروشی‌ها با آرمان‌های بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مراسم بزرگداشت استاد حاج محمد کریم فضلی در جوار مزار ایشان و با حضور قائم مقام، معاونین ستاد مرکزی و مناطق شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، کارکنان شعب فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش به نمایندگی از تمامی همکاران شعبه در سراسر ایران بر سر مزار ایشان حاضر شده و با ادای احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، یاد ایشان را گرامی داشتند. 

در ادامه این مراسم، حسین صبوری قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش ضمن ادای احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ اعلام کرد:  شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یکی از ثمرات عمر پربرکت استاد حاج کریم فضلی بوده است؛ ۷ سال پیش بذر آن کاشته شد و با هدایت دکتر مهدی فضلی امروز در سراسر میهن عزیزمان ایران گسترده شده و اکنون برای ۱۵ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده؛ بدون شک شکل‌گیری این شرکت در نتیجه افق دید روشن و عشق ایشان به ساختن و آباد کردن است.

وی افزود: به پاس زحمات خالصانه استاد حاج محمد کریم فضلی، به چشم‌اندازی که ایشان ترسیم کرده‌اند با جدیت و سرعتی بیش از پیش ادامه خواهیم داد و قول می‌دهیم کماکان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور بمانیم و همانگونه که آرزوی ایشان ساختن و آبادانی میهن عزیزمان ایران بود، برای تحقق این آرزو تلاش کنیم.

صبوری به یکی از سخنان بیانگذار گروه صنعتی گلرنگ مبنی بر آن که "مردان بزرگ مشکل‌پسند هستند، از مشکلات نمی‌هراسند و با مردان بزرگ می‌توان کارهای بزرگ کرد"، اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که مردان بسیار بزرگی در جمع ما حضور دارند و با اتکای به آن‌ها بطور قطع چشم‌اندازهای بزرگ و ترسیمی افق کوروش محقق خواهد شد.

در ادامه مراسم بزرگداشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، میثاق نامه این شرکت برای تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های ایشان قرائت شد که متن آن بدین شرح است:

" بنام پروردگار جان‌ها "

ما کارکنان افق کوروش با اتکال به لطف همیشگی پروردگار یکتا و در پیشگاه بنیانگذار عزیزمان- استاد حاج محمدکریم فضلی- عهد و پیمان می‌بندیم که از نام پرافتخار گروه صنعتی گلرنگ پاسداری کنیم و تمام توان خود را برای تحقق اهداف گروه صنعتی عزیزمان به کار گیریم.

ما پیمان می بندیم که خالصانه و صادقانه برای دستیابی به چشم‌اندازهای ترسیم شده بکوشیم تا نام افق کوروش در کنار نام خرده‌فروشان برتر دنیا بدرخشد.

ما متعهد می شویم که با تلاش وافر، عزم راسخ و اندیشه ی خلاق به رشد پایدار و پویای شرکت بیفزاییم و آرزوی بزرگمرد گروه صنعتی گلرنگ را در اشتغال زایی عظیم برای جوانان سرزمین ایران محقق کنیم.  

ما تا رسیدن به فتح قله‌های موفقیت و سربلندی میهن مان ایران، از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد و راه پدر عزیزمان را ادامه خواهیم داد.

ما هم قسم می شویم که خدمتگذاری شایسته برای مردم نجیب و شریف ایران باشیم و با عشق، علاقه، درایت، وطن خواهی و نوع دوستی تلاش کنیم تا سرزمین مان ایران، آباد، شکوفا و سرافراز باشد .

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب