امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46703 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت عید سعید فطر

خبرایران: سازمان تامین اجتماعی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و کارکنان این سازمان تبریک گفت . متن این پیام تبریک به شرح زیر است.
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت عید سعید فطر

فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان برای خودسازی و تزکیه نفس به پایان رسید و خوشا بر احوال آنان که در این ماه مبارک، توفیق یافتند که خود را به زینت ایمان و زیور تقوی بیارایند و گوهر وجود از ناپاکی‌ها بپیرایند. این مهیاترین فرصت سازندگی، به عیدی بزرگ برای مسلمانان ختم می‌شود که هدیه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‌اند. عید سعید فطر، هنگام تولد و شکفتن دوباره انسان‌هایی است که از فرصت‌ ماه مبارک رمضان برای پالایش روح و جان خود، سود برده و در مسیر تعالی خود و جامعه اسلامی گام برداشته‌اند.
به امید آنکه، ذخیره معنوی حاصل از ماه مبارک رمضان، توشه راه همه ما در مسیر ادای وظایف و اجرای مناسب‌تر و مطلوب‌تر مسئولیت‌هایمان در قبال یکدیگر و در برابر جامعه باشد، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و کارکنان بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین‌اجتماعی که در این ماه نیز همچون همیشه، با ایثار و ازخودگذشتگی در خدمت به بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش، در شرایط شیوع بیماری کرونا از جان و دل مایه گذاشتند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان، قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان را در ماه مبارک رمضان مسألت دارم.
شکی نیست که کارآفرینان، تولید‌کنندگان، بیمه‌شدگان و کارگران زحمتکشی که در این شرایط و در ماه عزیز رمضان، چرخ‌های تولید را به گردش درآوردند و چراغ واحدهای تولیدی را روشن نگاه داشتند و نیز بازنشستگان و مستمری‌ بگیران محترم که با وجود همه دشواری‌ها و محدودیت‌ها در همه شرایط حامی و پشتیبان صندوق متعلق به خود بوده‌اند، از اجر و پاداشی مضاعف نزد خداوند متعال برخوردارند. قبولی طاعات و عبادات این عزیزان را آرزومندیم و امیدواریم خدمتگذاران خود در سازمان تامین‌اجتماعی را نیز از دعای خیر خویش بهره‌مند سازند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب