امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46646 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم مدیرعامل کانون؛

مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران شد

خبرایران : مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی مریم حقی را به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب کرد.
مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران شد

 به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجارب ارزشمند حقی آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

مریم حقی دارای مدرک دکتری تخصصی روان‌شناسی بالینی است. او شاعر و نویسنده متون ادبی، عضو فعال بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان و مدرس و داور کشوری حفظ قرائت و مفاهیم قرآن کریم است.

از سوابق کاری او می‌توان به سردبیری نشریه مهر ولایت استان مازندران، سردبیری نشریه قرآنی طهور سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، مدرس دوره‌های آموزش خانواده شهر تهران، تهیه‌کننده برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی، مدیریت مدرسه و دبیر سومین همایش فرهنگی اندیشه مطهر اشاره کرد.

پیش از این و از ماه تیر ۱۴۰۱ علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون با حفظ سمت، سرپرستی کانون استان تهران را برعهده داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب