امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46616 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد ؛

آغاز طرح مقابله با زادوولد موش‌ها در پایتخت

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از آغاز فاز اول مقابله با زادوولد موش در تهران خبر داد.
آغاز طرح مقابله با زادوولد موش‌ها در پایتخت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان  با اشاره به شیوع کرونا و لزوم ارتقا بهداشت در معابر شهری گفت: طرحی جامع با محوریت مناطق 22 گانه برای مقابله با جمعیت موش‌های شهر تهران طراحی شده که به صورت یکپارچه و هم‌زمان در سطح تهران آغازشده است. 
 وی بابیان این‌که در این طرح جامع برای همه واحدهای شهرداری وظایفی پیش‌بینی‌شده است، عنوان کرد: برای مثال واحد فنی و عمرانی مکلف به مسدود کردن منافذ ورودی و خروجی موش‌ها، سازمان پارک‌ها و فضای سبز موظف به پاک‌سازی مناطق تجمع موش‌ها در فضاهای سبز و معاونت خدمات شهری، مسئول طعمه‌گذاری و انتخاب محل‌های مناسب شناخته‌شده است. 
 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بر مؤثر بودن سموم به کار گرفته‌شده در این طرح تأکید کرد و افزود: برای انتخاب سم مناسب با سازمان حفظ نباتات تبادل‌نظر و مشاوره داشتیم تا معیارهای سم مطلوب برای استفاده در محیط شهری را رعایت کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: تا پایان سال سه فاز از این طرح جهادی را به اجرا درمی‌آید که فاز اول آن از 20 اردیبهشت آغازشده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب