امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46548 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تحقق جلوه زیبای مناظر شھری ھنگام شب؛

نورپردازی پل ھای سواره، پیاده و المان ھای شھری در منطقھ21

خبرایران : منطقه21 با در اختیار داشتن معابر بزرگراھی مھم و پرترددی مانند شھید لشگری، فتح و آزادگان؛ از اھمیت ویژه ای به لحاظ "نورپردازی پل ھای سواره رو، پیاده و المان ھای شھری" در ھنگام شب و تاریکی ھوا برخوردار است.
نورپردازی پل ھای سواره، پیاده و المان ھای شھری در منطقھ21
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شھرداری منطقه21 ،سیاوش زابلی معاون خدمات شھری و محیط زیست ورودی غربی پایتخت ضمن بیان مطلب فوق گفت: اھمیت نورپردازی پل ھای سواره، پیاده و المان ھای شھری از منظر ایجاد جلوه ھای بصری زیبا در ھنگام شب و تحقق ایمنی و تامین امنیت برای تردد خودروھا و عابرین پیاده، مورد اھمیت مدیریت شھری قرار دارد.
وی ھمچنین افزود: شریان ھای ارتباطی مھم منطقه21 باتوجه به عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین در تمامی ساعات شبانه روز؛ مسئولیت مدیریت شھری ورودی غربی پایتخت را به منظور ایمنی این محورھا و تامین روشنایی پل ھای سواره، پیاده و المان ھای شھری صدچندان می کند.
زابلی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با انجام این اقدامات و پیگیری و تسریع در رفع خاموشی ھا، بتوانیم موجبات رضایتمندی شھروندان فھیم منطقه21 ،مسافرین عبوری و جمعیت شناور را بیش از پیش فراھم آوریم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب